Milloin kutsut?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rippikoululaisen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos sukulaiset tietää jo etukäteen ajankohdan, niin silloin tuo kaksi viikkoa ennen voi riittää. Mutta ainakin itsellä on yleensä paljon suunnitelmia kesäviikonloppuihin, niin itse ottaisin mieluummin sen kutsun hyvissä ajoin eli noin 6 viikkoa ennen.
 

Yhteistyössä