Milloin Ketipinor alkaa vaikuttaa ja rupeaa väsyttää?

  • Viestiketjun aloittaja "helppiä"
  • Ensimmäinen viesti
"helppiä"
onko kokemusta tai tietoa? Otin juuri ensimmäistä kertoo ketipinoria ja samantien 50mg. Tää on määrätty unettomuuteen. Milloinkohan alkaa vaikutus edes näkyä?

Ei jaksas taas valvoa koko yötä kun ei tuu uni...
 
"harmaana"
Mulla vaikuttaa noin tunnissa. Mutta jos jään heilumaan koneelle tai telkkarin eteen niin se unettava vaikutus menee ohi, joten hopi hopi sänkyyn ja jos ei voi ihan vaan pimeässä makoilla niin lueskele vaikka hämärässä.
 
"harmaana"
[QUOTE="vieras";28721773]Eiks Ketipinor juuri ole se nappi, joka aiheuttaa näitä makeanhimoja pian lääkkeen ottamisen jälkeen?[/QUOTE]

Valitettavasti mulla vaikuttaa juuri noin, tosin melkein kaikki ruoka kelpaa. Herkut piiloon yöksi.
 
"CIS"
Ei mulla ainakaan mitään makeenhimoa niistä tule, kun rupee vaan väsyttään ihan sikana. otan vain 25mg.
haittapuolena mulle tulee levottomat jalat..
imovane taas kilahtaa hattuun ja tekee mulle mässilyhimoa, ennenkun taju lähtee.

ps. kannattaa alottaa aina sillä pienimmällä annoksella ;)
 
[QUOTE="harmaana";28721736]Mulla vaikuttaa noin tunnissa. Mutta jos jään heilumaan koneelle tai telkkarin eteen niin se unettava vaikutus menee ohi, joten hopi hopi sänkyyn ja jos ei voi ihan vaan pimeässä makoilla niin lueskele vaikka hämärässä.[/QUOTE]

sama homma mulla ollu että pillerin päälle ei mitään aktiviterttia enää vaan rauhallista oleilua ja unen odotusta. 30min-tunti siinä on menny että uni tulee.
 
Luonnon masennuslääke - https://nuvialab.com Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä