Milloin käytät pikkuhousunsuojaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pyrin mahdollisimman paljon välttämään pikkuhousunsuojien käyttämistä kun ne kuitenkin hiottaa ja hautoo vaikka vaihtaskin usein. Laitan suojan vaan jos olen pitempään pois kotoa. Mutta kuitenkin lähes päivittäin tarvitsen kun työpäivinä on pakko pitää

Kyllä käytän päivittäin ja useampi suoja menee päivässä. Olen sellainen "heti valmis" yksilö, melkein aina märkänä. Istun töissä paljon päivän aikana ja haistan joskus alapääni aika selkeästi varsinkin silloin kun kostun esim. mukavista ajatuksista.

Tuoksahtaako muilla alapää housunjen läpi? Mä melkein joka päivä haistan housujeni läpi alapääni ja oon miettinyt että haistaakohan sen muutkin. Ei ole mitään tulehdusta. Märkyyttä vaan riittää ja siks tuoksahtaa. Pikkuhousunsuojia ei suositella mutta pakko laittaa jos koko päivän liikenteessä. Jos pääsee pesulle ja vaihtamaan puhtaat alkkarit päivällä niin sitten menee ilman pikkuhousunsuojaa. Mutta usein kyllä on pikkuhousunsuoja työpäivän ajan koska koen sen helpommaksi vaihtaa kun pikkuhousut. Melko rasittava ongelma tämä. Nukun aina yöt ilman pikkareita jos ilmakylvyt auttais.

Mulla on kierron puolivälissä sen verran paljon valkovuotoa että pakko käyttää pikkuhousunsuojia. Ihan märät alkkarit on ikävän tuntuiset, enkä niitä voi kokoajan olla vaihtamassakaan.

No mulla on ainakin ihan ovulaatiovuotoa eli runsas (normaalia) valkovuoto silloin ja en halua päällishousujen kastuvan. Suhteen alkuvaiheessa oli niin kuumaa, että piti miehen läsnäollessa muutenkin olla suoja pöksyssä :P

Mä käytin nuorempana päivittäin, oli niin runsas valkovuoto. Sittemmin vuoto on niukentunut, ehkä kierukan vaikutuksesta tai muuten vain, joten enää ei onneksi ole tarvetta.

Mä en oo edes osannu ajatella että joku käyttäis niitä joka päivä, mut näköjään yllättävän moni. mulla vaan ollu käsitys ettei sellai oo "normaalia" et päivittäin jotain vuotaa niin paljon et pitää suoja olla.

Mulla oli aikanaan runsasta valkovuotoa, jolloin käytin pikkuhousunsuojia päivittäin. Sitten eräs ystävä sanoi, että ne saattavat suorastaan lisästä vuotoa. Lopetin väkisin niiden käytön, vaihdoin alushousuja sitten päivän mittaan tarpeen mukaan ja vähän ajan päästä vuoto väheni ja loppuikin kokonaan. Nykyään ei vuoda koskaan häiritsevästi paitsi silloin kun kostun ja jos joskus harvoin vuotaa häiritsevän paljon valkovuotoa niin vaihdan alushousut. Mulla on aina varapikkarit mukana.

Mulla oli aikanaan runsasta valkovuotoa, jolloin käytin pikkuhousunsuojia päivittäin. Sitten eräs ystävä sanoi, että ne saattavat suorastaan lisästä vuotoa. Lopetin väkisin niiden käytön, vaihdoin alushousuja sitten päivän mittaan tarpeen mukaan ja vähän ajan päästä vuoto väheni ja loppuikin kokonaan. Nykyään ei vuoda koskaan häiritsevästi paitsi silloin kun kostun ja jos joskus harvoin vuotaa häiritsevän paljon valkovuotoa niin vaihdan alushousut. Mulla on aina varapikkarit mukana.
👍