V
vierailija
Vieras
Tässä alkaa tuntumaan että ne jotka ei käytä on niitä epänormaaleja. Miten ne ennen tuli toimeen ilman.. Pillunpäreitä on menny paljon vissiin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä käytän päivittäin ja useampi suoja menee päivässä. Olen sellainen "heti valmis" yksilö, melkein aina märkänä. Istun töissä paljon päivän aikana ja haistan joskus alapääni aika selkeästi varsinkin silloin kun kostun esim. mukavista ajatuksista.
Vaihdatko pikkuhousut myös työpaikalla jos on tarvis?En käytä ikinä. Ne pikkarit voi ja saa vaihtaa tarvittaessa. Noiden käyttö vain lisää valkovuotoa ja tulehduksia.
Mulla oli aikanaan runsasta valkovuotoa, jolloin käytin pikkuhousunsuojia päivittäin. Sitten eräs ystävä sanoi, että ne saattavat suorastaan lisästä vuotoa. Lopetin väkisin niiden käytön, vaihdoin alushousuja sitten päivän mittaan tarpeen mukaan ja vähän ajan päästä vuoto väheni ja loppuikin kokonaan. Nykyään ei vuoda koskaan häiritsevästi paitsi silloin kun kostun ja jos joskus harvoin vuotaa häiritsevän paljon valkovuotoa niin vaihdan alushousut. Mulla on aina varapikkarit mukana.