milloin käynnistetään jos ei mitään vialla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
41+3 oli mulla yliaikaiskontrolli. Käynnistys olis ollut sit 42 tasan ( muuten kait 41+5 mut se osus lauantaihin). Vauva syntyi ihan ilman käynnistelyjä 41+4. Mulle ainakin sanottiin että useimmat syntyy yliaikaiskontrollin ja käynnistyksen välissä ja että 42 on yleensä sit vähintään käynnistys.

No oho. Mulle annettiin vika tabu klo 17.30-18. Halusisvat varmaan päästä musta eroon...! =D Olikohan toi lääkärin kierto aina myöhässä...? Jo heti siellä polilla mulle kyllä sanottiin että käynnistys suoritetaan tableteilla 2xvuorokaudessa. Ja näin tapahtui. Kummatkin käynnistyivätkin sitten yöllä. Eka siis 9 yrityksen jälkeen aamuyöllä ja toinen tuli syöksynä kolmen aikoihin. Hyvä että ehdin alakertaan synnytys saliin.
Nämä siis NKL:lla.

Tyksissä ei ainakaan haluta et syntyy yöllä =D Itsestään käyntiin lähtevässä synnytyksessä ei tietenkään siihen pysty vaikuttamaan. Syy on kai se, että öisin on vähemmän henkilökuntaa. Sain suun kautta tabletteja aamulla, päivällä ja iltapäivällä.

Koksissakaan tabletteja ei anneta yöllä, muistaakseni viimeisen annoksen saa klo 22. Suun kautta minullekin annettiin nuo tabletit (tai siis murunen), neljän tunnin välein.

ne "käynnistystabletit" on samat mitä käytetään abortin tekemiseen.Elikkäs ne tosiaan voidaan syödä tai laittaa kohdunsuulle.Ilmeisesti jos alapää vuotaa kauheasti niin ne täytyy syödä koska muuten eivät kerkeä vaikuttamaan tarpeeksi.Itse olen sellaiset myös suun kautta saanut.
Synnytykset käynnistyneet normaalisti mutta toista synnytystä autettu tipalla ja ilkeältä se tuntui.Ei kyllä ollut mitään verrattuna toisen lapsen syntymään.Toinen siis ihan luomusti "tulla tupsahti" mutta sattui kyllä enempi kuin ensimmäinen jota käynnisteltiin kun supparit loppui,

Minulla käynnistettiin 42+2. Tabletit laitettiin siis kohdun suulle ja sain niitä kaksi. Olihan se aikamoista menoa kun ensimmäisestä supistuksesta neidin ulostuloon kului vain viisi tuntia. Jotenkin se käynnistys sitten vauhditti tapahtumaa ihan kunnolla. Sain kolmannen asteen repeämät ja enää ei kuulemma lääkäri suosittele alatiesynnytystä. Tämä oli siis ensimmäinen lapsi minkä sain. Uskon kyllä kovasti että käynnistäminen varsinkin niillä tableteilla siis vaikuttaa jokaiseen vähän eri tavalla kuten kaikki lääkkeet, että ei kannata pelätä käynnistystä! Toisilla on mennyt (mitä minä olen kuullut) nämä käynnistyksen aivan mukavasti ja heillä ei ole ollut huonoa sanottavaa. (pk-seutu)

Yhteistyössä