N
"Nainen"
Vieras
Elikkäs mulla tiistai-iltana maha sekasin yhtäkkiä, sitä nyt jatkunu koko eilisen päivän ja vielä tänään aamullakin, noh, eilisen päivän oli ihan kauheita vatsakramppeja koko mahanseudulla, jatkuu vieläkin. Aikaisemmin ei ole tämmöistä kipeää vatsakramppia ollu, mahan sekaisuutta jatkuu edelleen.
Vatsassa olevat krampit ei helpota vaikka istuisin, makoilisin tai seisoisin, niitä tulee silti ja se kipu on aaltoilevaa ja käy kipeetä, eilen oli varmasti kuumetta kun iski kauhee lihas-särky, palelu ja väsymys. Nämä vatsakrampit tuntuu ihan ku "supistelis" mutta en ole raskaana koska 4 negatestiä olen tehny ja menkatkin on ollut jo. Olisin tosi kiitollinen jos joku vain osaisi auttaa.
Vatsassa olevat krampit ei helpota vaikka istuisin, makoilisin tai seisoisin, niitä tulee silti ja se kipu on aaltoilevaa ja käy kipeetä, eilen oli varmasti kuumetta kun iski kauhee lihas-särky, palelu ja väsymys. Nämä vatsakrampit tuntuu ihan ku "supistelis" mutta en ole raskaana koska 4 negatestiä olen tehny ja menkatkin on ollut jo. Olisin tosi kiitollinen jos joku vain osaisi auttaa.