Milloin harrastitte seksiä ekan kerran nykyisesi kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tirlittan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tirlittan

Vieras
Gallup! Eli milloin harrastitte seksiä ensimmäisen kerran nykyisen kumppanisi kanssa? Tapailitteko kuinka pitkään, ekoilla, vai monensillako treffeillä?

Itse olen sinkku, mutta edelliseni kanssa, vasta parin kuukauden seurustelun jälkeen :P

Gallup! Eli milloin harrastitte seksiä ensimmäisen kerran nykyisen kumppanisi kanssa? Tapailitteko kuinka pitkään, ekoilla, vai monensillako treffeillä?

Itse olen sinkku, mutta edelliseni kanssa, vasta parin kuukauden seurustelun jälkeen :P

Olimme tunteneet muutaman kuukauden kun menimme ensimmäisille treffeille ja seksiä harrastettiin illan päätteeksi. Nyt on oltu naimisissa vuosikymmen.

Viimeksi muokattu:
Olimme tunteneet muutaman kuukauden kun menimme ensimmäisille treffeille ja seksiä harrastettiin illan päätteeksi. Nyt on oltu naimisissa vuosikymmen.

On eri asia tietenkin eri ikäisenä milloin harrastaa vai harrastaako ollenkaan. Itselläni on tyyli että testaan miehen sänkytaidot heti jos ne ei kasevat ei se rakkauskaan ole kohdallani

riittänyt. Ok.. Olen realistinen nautiskelija..'tiedetään.. Avio ja seurustelua takana 4 kk siihen 20 v avioon.

Yleensä jos nainen on se joka ottaa miehen niin ei siinä mies pahemmin asiasta valita.

Viimeksi muokattu:

Taisi siinä muutama viikko vierähtää, ennenkuin sänkyyn päädyttiin. Miehelläkään ei ollut mikään kiire edetä, vaan tutustuttiin toisiimme kaikessa rauhassa.

Viimeksi muokattu:
Näistä vastauksista painottuu selkeästi se, että pidättäytyminen on hyve. Mutta mitä varten?

Mitä väliä sillä on, alkaako tutustumisen henkisestä vai fyysisestä puolesta, jos molemmat ovat tärkeitä? Minä tiedän ja tunne kyllä heti, onko kemiaa, vai ei, enkä alkaisi edes treffailemaan miestä jonka kanssa tulee tunne, etten vois seksiä hänen kanssaan harrastaa. Jos taas sellainen olo tulee, niin myös henkisesti aika nopeasti kemiat käyvät yksiin, eli asiat ovat sidoksissa toisiinsa.
Miksi pitäisi kiusata itseään ja toista pihtaamalla "lakisääteiset" kolme kuukautta tai muutamat treffit? Itselleni kävi kerran niin, että kemiaa riitti, mutta kun seksin aika kolmansilla treffeillä tuli, oli se kamala kokemus. "Suhde" päättyi siihen.

Edellinen kerta, kun olen harrastanut seksiä uuden kumppanin kanssa, on seitsemän vuoden takaa.

Ekoilla treffeillä olin laivareissun jäljiltä liian humalassa ja halusin lähteä kotiin. Toisilla treffeillä seuraavana päivänä oli mieheni kaverinsa kanssa lopulta liian humalassa, joten ajelin aamuyöllä kotiin. Kolmansilla treffeillä olimme kahden mieheni kotona ja lopulta halusimme molemmat järjettömästi. Minä kuitenkin ajelin aamuyöllä kotiin, koska minusta tuntui, että kaikki ne muut orastavat suhteeni on ensin poikkastava.

Sitten sovimme seuraavat treffit muutaman viikon päähän ja kärvistelimme sen ajan odottaen. Kiihkeästi. Huuman kasvaessa ja huumaavan odotuksen kuumentuessa.

Existä:

- 3nsilla treffeillä, seurasi 4v suhde
- 1.lla treffillä, seurasi 6 kk suhde

Nyxän kanssa tokalla treffillä, ja toivottavasti seuraa pisin suhde :)

Aivan naurettavaa tehdä mitään sääntöjä asian suhteen, sänkyyn tulee mennä silloin kun kummastakin tuntuu että nyt on oikea aika :) Itseasiassa ne suhteet, joissa sänkyynmenoa on kovastikin pitkitetty, on joko muodostuneet kaverisuhteiksi, tai sitten tyssänneet jo alkuunsa.

Mies oli naimisissa, mutta halusimme toisemme. Emme saaneet eroa aikaiseksi tuon nopeammin, mutta siitä se vaan lähti.
Seksi on ihanaa ja toimii. Lapsia ei olla tahdottu kun en halua tälle miehelle äidiksi ja molemmilla on vanhaa pohjaa.

Silloin kun muutin mieheni luo asumaan ja olin silloin parikymppinen. Tavattiin kyllä aikaisemmin mutta, olin aivan liian nuori ja kävin kouluakin vielä.
Parin vuoden päästä tulee 30-v avioliittoa, neljä lasta + kuusi lastenlasta. ja seksi sujuu edelleenkin hyvin vaikkakin ei niin usein kun ennen.

Yksin yhdyntäkö täyttää eka kerran määritelmän? Aika kliininen näkemys. Seksi on niin paljon muutakin ihanaa.

Tuolla aiemmin kerroin että meillä mieheni kanssa liki vuosi vierähti. Mutta jos lavennetaan käsitettä, niin kyllä kolmansilla treffeillä oli jo ihan sitä itseään meininkiä, puhumattakaan mitä kaikkea ehdittiin sen vuoden mittaan. Meillä se meni luontevasti siten, ilman sen kummempia ohjesääntöjä mitä pitää tai ei pidä.

Yhteistyössä