Milloin alkoi pahoinvointi seuraavissa raskauksissa?

Kauheeta, musta tuntuu ettei kukaan muu kuin minä käytä tätä palstaa näihin ihmekyselyihin... :) Mutta huoli on kova, kun ei ole kuin muutama raskausoire.

Toki olen vasta viikolla 5 + 4 ja varmasti kerkeää ehkä pahoinvointi tulla oikein rytinällä...

Mun raskausoireeni ovat kutakuinkin tässä siis: Tissit kauheen kokoiset ja nännit ja vähän rinnatkin arat, palelee, vähän väsyttää ja pissattaa koko ajan. Niin ja ne alavatsan vihlonnat, kun nousen äkkisältään tai nukkessa herään kipuun kun käännän kylkeä.

Oottelen sitä kamalaa pahoinvointia enkä millään muista milloin se aikaisemmissa raskauksissa alkoi, on siitä sen verran aikaa. Kuis teillä? :heart:

Sais vähän jotain konkreettisempaa tähän vielä, että usko ja mielenrauha olis lujempi.
 
Mulla oli ekassa raskaudessa niin paha pahoinvointi että jouduin tiputukseen pari kertaa, se alkoi heti plussatessa.
Tokassa ei ollut yhden yhtä raskausoiretta ja meni kesken.
Tässä kolmannessa pahoinvointi alkoi vasta myöhemmin (muita oiraita oli vähän) mutta todenteolla oksentelu alkoi vasta rv12!! Eli silloin kun ekassa oli loppunut. Sitä kesti rv20 asti...
 
AnQ
En tiedä oonko oikea ihminen vastaamaan, esikoista odottaessa pahoinvointi tarkotti etovaa oloa, jos ei syönyt hyvin. Toiselta ei ollut minkäänlaista pahoinvointia, ei tehnyt mikään ruoka pahaa ja kaikki maistui - muuten kyllä kaikki samat oireet löytyi, kuin siulla Haidih! Kummaltakaan ei ole tarvinnut oksentaa kertaakaan. Oon kyllä ollut ihan onnellinen pahoinvoinnin puutteesta, vaikka onhan tietysti kaikista tunnetuimman raskausoireen puuttuminen ihan kamalan stressaavaa, heh!
 

Yhteistyössä