Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Oonko mä ainoa joka laskee jo hedelmöittyneen munasolun lapseksi? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Oonko mä ainoa joka laskee jo hedelmöittyneen munasolun lapseksi? :snotty:
Olet vissiin melkeinpä.
T. Se jolle tuli tosi paha mieli
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Sitten kun on niin iso että selviäisi vaikka syntyisi.
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Oonko mä ainoa joka laskee jo hedelmöittyneen munasolun lapseksi? :snotty:
Olet vissiin melkeinpä.
Mistä sulle tuli paha mieli? :ashamed:
Miten sä voit tuosta mielesi pahoittaa? Ei sikiö ole mikään kamala nimitys vaan yksi kehitysvaihe, jonka me kaikki käymme läpi. Ja voit ihan huoletta nimittää asukasta ihmiseksi/lapseksi/vauvaksi, ei sekään ole väärin. Nämä on vain termejä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Oonko mä ainoa joka laskee jo hedelmöittyneen munasolun lapseksi? :snotty:
Olet vissiin melkeinpä.
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:joo tulee jo uniinkin. näin unta että olin raskaana ja ihan paniikissa etten halua enään lasta ja oon ryypäännyt ja vaikka kuinka pitkällä jo..onneksi uni.
Kyllä se laittoi mut aattelee ja surua tunnen lapsen ja äidin takia. en voi oikeille kavereille tästä puhua ettei tie kenestä puhun
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Aloin ajattelemaan. ja jotenkin sellaiseen ratkaisuun päädyin että sillooin kun sydän alkaa sykkiä. onko se sitten jossain 7 viikolla
Alkuperäinen kirjoittaja wikipediasta termejä teille arvon mammat:Sikiö on ihmisen kehitysvaihe. Hedelmöityksen jälkeen jakaantuvaa munasolua kutsutaan alkioksi. Alkiota aletaan kutsua sikiöksi kahdeksan viikon kuluttua hedelmöityksestä aina syntymään asti.
Lapsi/ihminen se on sitten kun hän on nähnyt päivänvalon.
lähde: wikipedia
--> näin minäkin asian ajattelen, eikä se vähennä yhtään alkion/sikiön tai ihmisen määritelmää!!!
Alkuperäinen kirjoittaja wikipediasta termejä teille arvon mammat:Sikiö on ihmisen kehitysvaihe. Hedelmöityksen jälkeen jakaantuvaa munasolua kutsutaan alkioksi. Alkiota aletaan kutsua sikiöksi kahdeksan viikon kuluttua hedelmöityksestä aina syntymään asti.
Lapsi/ihminen se on sitten kun hän on nähnyt päivänvalon.
lähde: wikipedia
--> näin minäkin asian ajattelen, eikä se vähennä yhtään alkion/sikiön tai ihmisen määritelmää!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Minusta se on vauva ja ihminen heti kun tiedän olevani raskaana, oli se sitten alkio tai sikiö.. ennen kuin tiedän raskaudesta en voi ajatella että meille tulee vauva, mutta heti kun tiedän voi ajatella ja kyllä se vauva on yhtä kuin ihminen!