Milloin äitiys alkaa? Entä isyys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rytkäätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Joo ja kohta mulle ei voi enää valittaa siitäkään, että "sä et tiedäkään miten hankalaa se elämä on kahden lapsen kanssa.." mut ainahan ne voi sitten vedota siihen, että "et tiedä millaista se on KOLMEN kanssa" Ihan varmaan, vaikka mulla olis VIISI lasta, niin joku tulis naputtamaan että sä et tiedä suurperheen elämästä yhtään mitään :D

Täällähän se menee niin, että "sä et tiedä mistään mitään jos sun elämäsi ja näkemyksesi eivät ole just samanlaisia kun mulla, etkä ole tarpeeksi nöyrä jos et usko että vain MINÄ olen oikeassa" :whistle:

Kummallista, eikö tuo viimeinen lause päde mitä suurimmassa määrin teihin kahteen hengenheimolaiseen, sinuun ja rötkäleeseen. teillä on ne ainoat oikeat mielipiteet ja kehtaatte sumeilematta haukkua toiset ja heidän heikkoutensa, koska kuvittelette olevanne jotenkin parempia kuin toiset.

Äidiksi ihminen tulee virallisesti lapsen saatuaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo ja kohta mulle ei voi enää valittaa siitäkään, että "sä et tiedäkään miten hankalaa se elämä on kahden lapsen kanssa.." mut ainahan ne voi sitten vedota siihen, että "et tiedä millaista se on KOLMEN kanssa" Ihan varmaan, vaikka mulla olis VIISI lasta, niin joku tulis naputtamaan että sä et tiedä suurperheen elämästä yhtään mitään :D

Täällähän se menee niin, että "sä et tiedä mistään mitään jos sun elämäsi ja näkemyksesi eivät ole just samanlaisia kun mulla, etkä ole tarpeeksi nöyrä jos et usko että vain MINÄ olen oikeassa" :whistle:

Kummallista, eikö tuo viimeinen lause päde mitä suurimmassa määrin teihin kahteen hengenheimolaiseen, sinuun ja rötkäleeseen. teillä on ne ainoat oikeat mielipiteet ja kehtaatte sumeilematta haukkua toiset ja heidän heikkoutensa, koska kuvittelette olevanne jotenkin parempia kuin toiset.

Meillä on omat mielipiteet omista elämistämme, miksi niistä pitää vetää herneet nenään?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Emilyn ja minä ollaan siinä mielessä hengen heimolaisia että uskalletaan olla eri mieltä ja poiketa valtavirrasta. Jos tarkkana olet, niin eihän minun ja Emilynin ajatukset läheskään aina mene yksiin, mutta jostain syystä ei ole kyllä ikinä jouduttu riitelemään.
En usko että luullaan olevamme parempia kuin muut, se saattaa sinusta siltä tuntua kun ollaan sinun kanssa eri mieltä ja kolahtaa ilmeisesti syvälle? Ja harvemmin täällä me ollaan ne jotka haukkuvat, asiallisesti useinmiten keskustellaan. Lue vaikka tämä keskustelu. Ketä on haukuttu tms?
Tuossakin tekstissä sanot minua Rötkäleeksi. Kiitos lempinimestä, olet varmaan sama joka sanoi minua ääliöksi aiemmin? Se on hieno asia, että pystyt säilyttämään aikuisille ihmisille normaalin keskusteluyhteyden.

Yhteistyössä