Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei nimimerkki ole mitään netissä. omalla nimelläsi jos esiinnyt, se on eri asia.
Sä voit mennä tutustumaan muhun tarkemmin lukuisia kertoja täällä kertomilleni Irc-galleria sivuille.![]()
Ja täällä huutelee Sanna, Meliken ja Nikolaksen äiti Turun Haritusta :wave: . Ikää 31 v ja horoskoopissa leijona.
Sukunimeäni en kerro, koska en halua harmaiden soittelevan mulle tai miehelle ei-toivottuja puheluita, tai ilmestyvän kotiovelle :xmas:
Juu, mäkään en sukunimeeni tänne laita, mut etunimi on Saara, meille tulee kesäkuussa tyttövauva. Täytän kesällä 25, eli oon ihan pentu vielä monen mielestä. Iisalmessa asutaan, mäkin olen leijona. Ja sen kyllä huomaa![]()
Ai sä oot Iisalmesta? Mä vietin siellä joskus lukioaikoina viikonloppuja, kaveri asui siellä, ja olihan siellä yksi tosi hot kundikin nimeltään Aku B) . Oli pikkaisen pitkä matka bilettämään, Turusta Iisalmeen. Perjantai-iltapäivällä junaan ja sunnuntai-aamuna takaisin =).
Jos se on sun ikäluokkaa se Aku, niin tiiän minä senEi oo kyllä vuosiin täällä näkyny, mut me istuttiin aina mäkkärissä kuolaamassa sen perään kun se jonkun aikaa oli siellä duunissa
![]()
Juu, saman ikäinen kuin mä (itse asiassa taitaa olla päivän mua nuorempi) =)
Sen kanssa tuli pelleiltyä joskus, aika kauankin itse asiassa. Hitsi, kun tietäisi minne sekin lopulta sitten päätyi. Huhu kertoo että liikunnanopettajaksi jonnekin toiselle paikkakunnalle.
Joo, ainakaan näissä maisemissa se ei oo vuosiin enää ollu. Ja hyvin mahdollista että just jokski liikunnan opeks on ruennu. Sillä oli kuvan kaunis pikkusiskokin.... Sitä tuli kanssa ihailtua, oli mun kanssa samassa kuvataidekerhossa.