[QUOTE="nelly83";24941129]Tääkin on musta ihan ok, jos lapset ei oo jokaisella sinun vapaalla päiväkodissa. Ja kuten sanoin, niin jos noita omia menoja (kampaajaa tms) on vaikea järjestää sillen, että lapset voisivat olla esim isänsä kanssa, niin eihän siinä paljon muuta voi kun viedä ne päiväkotiin.Lähinnä omissa komenteissani puhuin meidän perheen tilanteesta. Eli meillä molemmat töissä ma -pe 8-16, joten lapset viettää viikosta jo muutenkin todella paljon päivkodissa ja siksi pyrin käyttämään vapaani niin, että lapsetkin voi ylimääräiset vapaat olla myös kotona. mutta en minäkään niin hullu ole, että lapsia kampaajalle raahaisin mukana. Tai vois olla että kapaaja ei tahtois mua toista kertaa asiakkaakseen sen jälkeen...[/QUOTE]
JA joskus lapset ovat myös sen 5pvää hoidossa, koska mun on joksus pakko saada levättyä. Mulla onitsellä selkä välillä niin kipeä, etten jaksaisi tehdä ruokaa tai ulkoilla. Viikonloput lapset on kuitenkin aina kotona isänsä kanssa..
Meillä lapset vielä tykkää olla pk:ssa siellä ne askartele paljon, käy retkillä metsässä ja laulaa. Ikinä ei itketä, että joudutaan päiväkotiin!