Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;24940635:Mutta ko mie nautin lasten kanssa olosta. "oman ajan" ja "parisuhdeajan" saan kyllä lasten nukkuessakin. Ei sillä lähden silti kerran kuussa tai kahdessa viihteelle, vaikkei mitään tarvetta olisikaan... ...mun mielestä se on lasten etu että silloin tällöin ovat myös hoidossa, kunhan ei jatkuvasti
Mä saatan olla joskus niin julma, että menen itse vapaapäivänä kampaajalle sen 2h ajaksi ja tyttö on koko päivän päiväkodissa. Mulla on hirveän vähän vapaa-aikaa, kun käyn töissä ja opiskelen ja iltaisin välillä, kun aikaa olis, niin mies urheilee ja mä olen panttina täällä kotona. Sellanen ihminen älähtää, jolla ei itsellä ole mahdollisuutta saada sitä lasta koskaan mihkään hoitoon. Tai sitten olis, mutta ylpeys ei enää anna periksi, kun on niin mahtavaa olla marttyyri-äiti.
sääliksi käy niitä jotka palstan mukaan elämäntyylinsä määrittelee.
Milloin äidit saa nauttia elämästään? No mä nautin koko ajan, täysin siemauksin. Mun ei tarvi päästä lapsista eroon voidakseni nauttia elämästäni.
Milloin äidit saa nauttia elämästään? No mä nautin koko ajan, täysin siemauksin. Mun ei tarvi päästä lapsista eroon voidakseni nauttia elämästäni.