Milloin 4kk hulinat loppuu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimmia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimmia

Vieras
Meillä tyttö nyt 4kk ja 1 vk on parin viime viikon ajan heräillyt yöllä noin tunnin välein huutamaan ja rauhoittuu vasta kun saa tutin suuhun. Olen lukenut monestakin paikasta että saattaa johtua siitä että 4-5kk alkaa tajuamaan maailman menoa eritavalla ja se vaikuttaa yöuniin..

Milloin teillä on tämä vaihe mennyt ohi? Alkaa äitiä jo vähän väsyttää :)

Tyttö tulee perjantaina 7kk ja ei oo vielä mennyt ohi. tohon noin 4kk ikään asti heräsi vain kerran yössä syömään, mutta sitten tahti muuttui ja nyt herää pahimmillaan sen kymmenisen kertaa yössä. Nukutaan perhepedissä niin ei mua sinäänsä haittaa kun pystyn itse nukahtamaan saman tien uudestaan, loppuu sitten joskus aikanaan.

Laita se tutti sille heti suuhun ekasta käninästä, ei ehdi herätä edes kunnolla. Toimi meillä. Ei sit koskaan huutanukkaan. Heräätkö helposti äninään, liikkumiseen vai vasta huutoon?

Meillä vauva nyt 4,5kk. Noin viikkoa ennen 4kk alkoi "hulinat" eli yöllä jatkuvaa heräilyä. Meillä vauva ei syö tuttia eikä muutenkaan rauhoittunut muuta kuin imetykseen. Kesti joku 2vko ja loppui. Mä aloitin muutaman hulinayön jälkeen kiinteitä antaa, mut tiedä siitä sitten oliko niillä mitään vaikutusta...

Yhteistyössä