Milli!!!

muistaakseni ( en oo ihan vissi) 48 kpl yli 50? ja isompi annos 98? ja riippu ontako ateriaa syö päivässä 1 pilleri jos yksi ateria ja 2 jos kaksi ateriaa. Kela korvaa (50%) erillisselvitysten perusteella (310) sairaalloinen liikalihavuus erityisin käyttöaihein. minä en saa korvausta. =)
 
Kiitos vielä kerran, vaivaa olet nähnyt!! :) Munkin varmaan kandeis harkita noita, painoa kertynyt aikasta paljon... Joku tais kyllä jossain toisessa aloituksessa mainita et täytyy osata puhua hyvin lääkärille että kirjoittaa reseptin... Onko niistä ollut minkalaisia sivuvaikutuksia?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2005 klo 15:33 Jansu kirjoitti:
Kiitos vielä kerran, vaivaa olet nähnyt!! :) Munkin varmaan kandeis harkita noita, painoa kertynyt aikasta paljon... Joku tais kyllä jossain toisessa aloituksessa mainita et täytyy osata puhua hyvin lääkärille että kirjoittaa reseptin... Onko niistä ollut minkalaisia sivuvaikutuksia?
no hyvin mä puhuin hoitajalle ;) vetosin kauniisti ja se sanoi että huomenna tulla kysymään sainko vai en ja sainhan minä,,, hoitaja puhui lääkärille.... oilisko siinä etu kun asuu pienellä paikalla.... :whistle:
 

Yhteistyössä