Mille matkalle olette menossa seuraavaksi?

ulkonainen
Mä en viitti maksaa siitä ilosta et lähen etelää kiristelee hampaitani muksujen kanssa, eri asia sit jos olis isoja lapsia jotka kykenee jo huolehtii itestäänkin mm. käymällä vessassa jne..

Ja toi oli nyt vain heitto, mä olen rv33 raskaana, tässä paljon etelään lähetä.. :D Kunhan haaveilen..
Muutaman kuukauden paasta voisit hyvin paasta matkaan, meidan vauva matkusti ensimmaisen kerran viikon ikaisena :).
 
Mahdollisesti Lissaboniin maaliskuun lopulla. Mahdollisesti. Pitäis vissiin rueta pikkuhiljaa tietämään. Siinä on vaa sellane juttu että jos ketään ylimääräistä aikuista ei lähe, ni mun pitäis pärjätä parina päivänä n. 8-9 tuntia yksin vajaa 1-vuotiaan kans.
Ja mä en oo ikinä ollu missään lomalla ihan vieraassa maassa (päivää Tukholmassa ei voi laskea..eikä P-Norjaa ja Viroa, ihan erityyppisiä reissuja).
 
Aika monta on suunnitelmissa nyt....Helsinkiin tosin mennään ihan ensin ennen joulua. Sitten olisi vuorossa Haifa, Kazimierz, Tanska, varmaan Haifa uudelleen, Brasilia...tässä nyt vähän suunnitelmia. Ruotsiinkin pitäisi mennä käymään. Ai niin olen luvannut lähteä shoppailemaan Riikaan tyttöni kanssa ja Lontooseen poikani kanssa...
 
Joulukuussa jonnekin kylpylään. En tiedä minne, ei varmaan kovinkaan kauas. Ystäväni tarjoaa matkan :)

Keväämmällä olisi suunnitelmissa Istanbul. Riippuu siitä, miten sopii aikatauluun, ts. saanko reissun mahtumaan opiskelujen ja synnytyksen väliin jotenkin :D
 
"minttu"
En tiedä, koska tarkoitus on ottaa äkkilähtö tuossa uudenvuoden kieppeillä. Eli kohteesta ei vielä tietoa. Sitä seuraava matka suuntautuu Ranskan kiertelyyn, Alpeille ja lopuksi jonnekin Välimeren rannoille. Tämä matka toteutetaan ensi kesänä.
 
[QUOTE="Noo";25081896]Yksi niitä maita, jotka on käymättä ja hinku olisi kova.

Millaista säätä siellä on tähän aikaan?[/QUOTE]

En ole käynyt aiemmin, mutta netin mukaan voisi olla noin 10 astetta lämmintä.
 

Yhteistyössä