Mille matkalle olette menossa seuraavaksi?

"vieras"
Huomenna Tukholmaan muutamaksi tunniksi, viikon päästä vegasiin mut sit saa uuteen vuoteen asti olla Suomessa (lähes koko ajan).
Perheen kanssa lähdetään jouluksi lappiin nyt ainakin
 
Kkiki
Jenkkeihin alkuvuodesta, kolmen lapsen kanssa. Miksi muuten tarttet Maira lastenhoitajaa? Eikö niistä lapsistakin olis hienoo päästä vanhempien kaa reissuun? Anteeks,mut en oo ikinä ymmärtänyt vanhempia,jotka haluavat lomailla (vaan) keskenään...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25076358]Onneksi me muut lennetään sinunkin puolesta![/QUOTE]
Onneksi olkoon, menehän nukkumaan - yläastelaisilla on huomennakin aikainen kouluherätys.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25076363]Onneksi olkoon, menehän nukkumaan - yläastelaisilla on huomennakin aikainen kouluherätys.[/QUOTE]

Ei ole yläasteikäisiä taloudessa, mutta aikainen aamuherätys tosiaan on taas huomenna. Kiitos kun huolehdit <3
 
Miksi muuten tarttet Maira lastenhoitajaa? Eikö niistä lapsistakin olis hienoo päästä vanhempien kaa reissuun? Anteeks,mut en oo ikinä ymmärtänyt vanhempia,jotka haluavat lomailla (vaan) keskenään...
Mä en viitti maksaa siitä ilosta et lähen etelää kiristelee hampaitani muksujen kanssa, eri asia sit jos olis isoja lapsia jotka kykenee jo huolehtii itestäänkin mm. käymällä vessassa jne..

Ja toi oli nyt vain heitto, mä olen rv33 raskaana, tässä paljon etelään lähetä.. :D Kunhan haaveilen..
 

Yhteistyössä