M
menee hermot!!!!!!!!!
Vieras
KUn mulla on sellasta polttavaa, kirvelevää, kutiavaa punaista ihottumaa käsivarsis, kämmenis, nivusis, polvitaipeis, jalkapöydällä ja vähän jalanpohjassa, kainaloissa ja kyljissä. Siinä "ihottumassa" on sellaisia vaaleita renkaita tai palloja jotka on ihon värisiä, aivan kuin sieltä paistais se oman ihon väri, eivät ole koholla tms.
Ensihoitaja eilen meinas puhelimessa että enteroa on ei tarvi lääkärin vastaanottoa...mietin vain että onko tämä kuitenkaan enteroa. Pitäsikö mennä lääkäriin kun noita lapsiakin on että jos heihin tarttuuu niin tietää varmaksi mikä tauti on...
Ensihoitaja eilen meinas puhelimessa että enteroa on ei tarvi lääkärin vastaanottoa...mietin vain että onko tämä kuitenkaan enteroa. Pitäsikö mennä lääkäriin kun noita lapsiakin on että jos heihin tarttuuu niin tietää varmaksi mikä tauti on...