Mä en usko että pelkälle maalilinjalle lähdetään, mutta mitkä on vaihtoehdot sen rinnalla? Lasikuitutapetti? Joku muu tapetti, mikä? Panelointi ( se ei kyllä hirveesti houkuta ). Apua..... Hyviä ja huonoja puolia saa kertoa omista seinämateriaaleista. Otan ilolla kaikki vinkit vastaan...