millaset häät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä taisi olla aika tavalliset.
Talvella tosin. Kynttilöitä oli paljon joka puolella, vieraita noin 120 henkeä ja alkoholia ei tarjoiltu. Mulla oli kullan värinen puku ja kallakimppu, joka oli kaikkien kauhistukseksi silkkikukista tehty. (tämä siitä syystä, että meidän kuvat otettiin jo kaksi päivää ennen häitä ja ulkona. Pakkasta oli 20 astetta ja oikeat kukat ei olisi sitä kestänyt. Eikä varsinkaan kestänyt säilytystä keskiviikosta lauantaihin ;) )

Hyvin perinteiset suht isot maalais/kirkkohäät. Miehen työnpuolesta oli sotilashäät, että se teki niistä vähän tavallisuudesta poikkeavat. Kaikki meni muutoin sen tutun kaavan mukaan. Tosin häävalssia tai muutakaan tanssia ei tanssittu lainkaan. Me ei tykätä tanssia. Mun mielestäni se nyt ei mitenkään kovin kummallista ole, mutta jotkut sukulaiset on varmaan vieläkin järkyttyneitä ;)

Meil oli aika pienet (40hlö ), ei mitkää teemahäät..
Haluttiin "luksusta" ja sitä mielestämme saimme. Häät pidettiin Hotelli Tammerissa jossa juhlan tuntua ku on jo tilana niin vanha ja arvokas. Ruokaan panostettiin ja siihen menikin paljon rahaa (40e/hlö ). Samaten juomapuoli oli kunnossa, meillä oli vapaakaato viinien (kuohu-,valko- ja punaviini) osalta vaikka se ravintolahinnoilla tulikin kalliiksi. Lisäksi vieraille kustannettiin jälkiruualla konjakki tai likööri, muuten sai baarista ostaa mitä halus jos ei viini kelvannut.

Yhteistyössä