Millanen on Nintendo Wii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myy-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Myy-80

Aktiivinen jäsen
07.11.2006
4 850
0
36
Kokemuksia Nintendo Wii:stä lukisin mielelläni. Oon ihan pihalla tollasista laitteista... Millasia pelejä niihin saa? Onko hyvä? Kannattaako hankkia? Minkä ikäselle sopii, aikuiselle?

Laittakaa hyviä puolia ja huonojakin, jos niitä on. :)

Sopii lapsille ja aikuisille. Peleihin en ole kovin perehtyny kun en itse tuota omista vaan kylässä vaan olen pelaillut, mutta on se ainakin miun mielestä hyvä. Luulen että se peli mitä ite oon sillä pelannu on tullu paketin mukana. Siinä on monia urheilulajeja mitä voi "harrastaa".
Huono puoli on tietysti se kallis hinta.

Meillä on tuo peli, ja on ihan hauska.
Siinä voi siis pelata esim. nyrkkeilyä niin, et täyty "heilutella" käsiään.
Samaten voi pelata vaik pesäpalloo.
Meillä on ollut monet hauskat hetket ton pelin parissa niin aikuisten kun lastenkin kesken!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Meillä on ollut monet hauskat hetket ton pelin parissa niin aikuisten kun lastenkin kesken!

Hauskaa tollanen, että voi pelatessaan liikkua. Voiko pelata myös perinteisesti nappeja painellen?

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:

Hauskaa tollanen, että voi pelatessaan liikkua. Voiko pelata myös perinteisesti nappeja painellen?

Juu, voi!

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:

Juu, voi!

Paitsi et sun tarttee ostaa se wii classic-ohjain erikseen ja se maksaa jonkun 25e.

Wii on siin mieles kans loistava et saa ostettuu wii shopista vanhoja nintendon pelejä esim Super mario 1,3 ja segalta sonic 1,2. Nää toimii classicilla.
Noihin tarviit wii pontseja joita saa esim. anttilasta ja 2000p maksaa 24,90 ja sillä saa noin 3-4 peliä riippuen pelin pointseista.

Ostaessasi pelejä takakannesta näkyy millä ohjaimilla sitä pelataa. Suurin osa toimii vain remotella ja nunchunkilla.

korjaus: super mariot toimii myös remotella ( paitsi etten oo varma toimiiko vain remotella ) :ashamed: siit on hetki kun on tullu noita pelattua.