Millanen kantoliina olis hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Black Sheep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ergo-repussa pystyi :D

Kuin oot ergossa imettänyt? Joutuuko paljon "säätämään"?
Mulla nimittäin Manduca ja pitäis tuo imetys opetella siinä hoitamaan.

kun lapsi oli siinä edessä, riitti kun vähän löysäs olkahihnoja - siis että sai ipanan vähän kauemmas rinnasta. kanga-repussa kehtoasennossa ei tarvinnut kuin avata paita :D en tiiä kannetaanko manducassa kehtoasennossa ihan pientä, ergossa kannetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
No kertokaa, että mitä liinaa ei kannata jostain syystä hommata.
Tässä on sama kuin kestovaipoissa, että on niin monenlaista tarjolla eikä hajuakaan, että minkälaisia ne on käytössä...

MÄ en tykännyt hug-a-bubista niin paljoa. se oli tosi kapea ja tuntui ettei sillä saanut vauvaa kehtosidontaan turvallisesti.

leveät liinat jotka saa taitettua kaksinkerroin, on ollu mun suosikkeja.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
on se varmaan, koska mulle toi oli passeli. mutta jos mieskin kantaa ja on isompi kuin sä niin kannattaa harkita pitkää liinaa :) niissä saa ne ylimääräiset liinanpäät kyllä laitettua siististi kasaan etteivät maata viistä.

Eipä taida tuo mies innostua kanniskelemaan kun ei se noista kestoistakaan innostunut :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
on se varmaan, koska mulle toi oli passeli. mutta jos mieskin kantaa ja on isompi kuin sä niin kannattaa harkita pitkää liinaa :) niissä saa ne ylimääräiset liinanpäät kyllä laitettua siististi kasaan etteivät maata viistä.

Eipä taida tuo mies innostua kanniskelemaan kun ei se noista kestoistakaan innostunut :laugh:

tiiä häntä :D mies kantoi meidän esikoista enemmän kuin minä, kaikki vastaantulijat ihasteli :D :heart:

Yhteistyössä