Millanen ilta tiedossa:)?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meikä lähtee 20 yli 4 kuulkaa urkkaan aivan kympillä ja sitten toimitan me&i kuteita kamulle ja sitten ollaan ihokkain miehen ja pienten kaa. katotaan kotivideot. yks kalja per lärvä, ehkä.
 
Ihan normi koti-ilta edessä :) Suunniteltiin vähän jos katseltaisiin joku leffa ukon kanssa. Ja ajattelin ilahduttaa tota ukkoa myös uusilla sukkanauhoilla ja muilla alusvaatteilla joita se ei ole vielä nähnytkään.. :)
 
no eipä oo raponen ilta tiiossa. justiin kuulin että tuttu oli kuollu niin tässä jo ihan tarpeeksi turvonneilla silmillä sitte yritän eteenpäin rämpiä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no eipä oo raponen ilta tiiossa. justiin kuulin että tuttu oli kuollu niin tässä jo ihan tarpeeksi turvonneilla silmillä sitte yritän eteenpäin rämpiä...

voimia. raskas on ilta ja yö tulossa sulle. mutta kuten tiedät, aika auttaa. sure nyt oikein kunnolla ensin.
 
Vauvan kanssa kahdestaan, hänet kun laitan yöunille leipasen pitsat minulle ja miehelle sitten lähempänä kymmentä niin saa uunituoreena töistä tultuaan.. siinä illan aikana löhöilen sohvalla tvn ääressä ja nettailen, plus kirjottelen vähän juttuja.
 
eipä varmaan mitään ihmeempiä!voi olla että tutut tulee käymään kahvilla tossa alkuillasta..ja tytön uusi sänky pitäis kasata!
varmaan aika aikaisin nukkumaan kun olen ehrännyt 6.15!
 
Me vietiin lapset mummolaan =)
vietetään pitkästä aikaa kahestaan rauhallista aikaa, ei mennä minnekään, kotiin ostettu kasapäin herkkuja ja pullo punaviiniä :p pian mennään saunaan :D ( pakko jo nyt etten ehi nukahtaa)
 
Meillä aletaan maalaamaan ja tapiseeraamaan pojan huonetta heti, kun mies kotiutuu. Sitte illemmalla saunotaan ja syödään kiuasmakkaraa ja löhötään sohvalla. Sitte ku jätkä nukkuu niin saatetaan ottaa erä Trivial pursuittia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Me vietiin lapset mummolaan =)
vietetään pitkästä aikaa kahestaan rauhallista aikaa, ei mennä minnekään, kotiin ostettu kasapäin herkkuja ja pullo punaviiniä :p pian mennään saunaan :D ( pakko jo nyt etten ehi nukahtaa)

Huoh....kateeksi käy, todella....
 

Yhteistyössä