Millanen ilta tiedossa:)?

• Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Seija:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
jaaa...a ihan normi-ilta luultavasti tiedossa.käyn varmaan lenkillä ja teen valkosuklaajuustokakkua jota sit huomenna syyväään!
Saisiko tuohon kakkuun reseptiä? Kuulostaa ihanalle.
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/6062/Valkosuklaakakku%20ilman%20uunia

tuon ohjeen mukaan olen tehny ja on hyvää!!!

hihii
ollaan koko porukka sairaana. Kaks muksua, mies ja mä flunssassa. Napostellaan varmaan jotain pientä ja muksut ajoissa sänkyyn. Varmaan joku filmi katotaan sohvalla köllien. Tekisi mieli hiukka sekstailla, mutta nokkatukkosena taitaa jäädä vaan haaveeksi;)

perjantai-ilta on paras
On siivottu, käyty neuvolassa, ulkoiltu ja urheiltu..tehdään katkarapupastaa, rucolasalaatti jo valmiina, käydään saunassa, herkutellaan tuolla pastalla, jälkkäriksi kahvit ja jätskiä..viiniä tietty nautitaan ruualla perjantain kunniaksi. Ja katotaan sekä lauletaan tartumikkiin -mukana... Huomiseksi on aateltu jotain leffaa, mitä suosittelette? Et molemmat tykkäis sais olla vaikka romanttinen komedia tai romantiikkaa ja jännitystä... itse en tykkää mistään toimintajännäreistä vaan pitää olla jotain parisuhdejuttua mukana että kiinnostaa riittävästi... muuten alan lukeen lehtiä telkun ääressä ;)

perjantai-ilta on paras
On siivottu, käyty neuvolassa, ulkoiltu ja urheiltu..tehdään katkarapupastaa, rucolasalaatti jo valmiina, käydään saunassa, herkutellaan tuolla pastalla, jälkkäriksi kahvit ja jätskiä..viiniä tietty nautitaan ruualla perjantain kunniaksi. Ja katotaan sekä lauletaan tartumikkiin -mukana... Huomiseksi on aateltu jotain leffaa, mitä suosittelette? Et molemmat tykkäis sais olla vaikka romanttinen komedia tai romantiikkaa ja jännitystä... itse en tykkää mistään toimintajännäreistä vaan pitää olla jotain parisuhdejuttua mukana että kiinnostaa riittävästi... muuten alan lukeen lehtiä telkun ääressä ;)

IhanaValo
Tällä hetkellä kuulostaa kyllä niin hyvältä että..(kuopus huutaa kurkku suorana, kun en antanut sen mennä hajottaa akvaarion lamppua kun mies siivoaa akvaarioo)
Ollaan varmaan taas vaan kotona, istun netissä tai katon telkkaa.

onnellinen
Meillä mies lähti reissuun vkl:si, ni ajattelin kans vähän herkutella lasten kans ja katsoa hauskat kotivideot. Kun muksut on saatu nukkumaan niin aijon vallata koko sohvan ja katsoa jonkun hyvän elokuvan ja nauttia. Huomenna olenkin sitten luvannut lähteä lapsien kanssa uimaan.

Yhteistyössä