Millanen aamuherääjä olet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierasmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierasmä

Vieras
Mä oikein huono, oikein huono!

Vihaan aamulla nousemista ja siks pistän kellon soimaan puoli tuntia aiemmin, ku pitäis herätä. Jotta saan torkkua....
Mies meinaa, että ois järkevämpää käyttää se torkkumisaika nukkumiseen!!! :O Pitäis siis nousta heti, ku kello soi!!!

Ja en kehtaa ees kertoo, mitä kaikkia konsteja uniminäni yrittää keksiä siihen, että ei tarttis nousta...

Alkuperäinen kirjoittaja Vierasmä:

Vihaan aamulla nousemista ja siks pistän kellon soimaan puoli tuntia aiemmin, ku pitäis herätä. Jotta saan torkkua....
Mies meinaa, että ois järkevämpää käyttää se torkkumisaika nukkumiseen!!! :O Pitäis siis nousta heti, ku kello soi!!!

Ja en kehtaa ees kertoo, mitä kaikkia konsteja uniminäni yrittää keksiä siihen, että ei tarttis nousta...

:o :laugh: just kun mä.... :D i hate mornings...

:ashamed: Torkun tunnista puoleentoista tuntia. Eikä sittekään taho päästä ylös. Vaikka oisin nukkunu 10 tuntia. :| Niin mieluusti olisin sielä unimaailmassa vaikka koko päivän.

Pyrinkin siihen, ettei olis aamulla/aamupäivällä mitään menoja. Sais rauhassa nukkua puoleen päivään. :ashamed: Ja sitte toki kukun yömyöhään täälä...

Alkuperäinen kirjoittaja Vierasmä:

no mulla on ihan sama homma... mä oon torkuttajan torkuttaja!!! luoja näitä aamuja kun muksu herää siinä seittemän jälkee ja ite on kaikista yösyötöistä ihan zippi ja sit pitäis nousta ylös... oikeesti, mä oon aina ollu illan virkku ja aamun torkku ja tuun varmaan aina olemaanki

Nykyään jo keskinkertainen. Siis jos olen muistanut unissani ottaa lääkkeen. Kello siis soi kolme varttia ennen heräämisaikaa, että nappaan tropin ja jatkan unta. Ja kun oikeasti on herättävä, kaksi hälytystä riittää.

mä sit taidan poiketa joukosta. Pääsen aamulla ylös ennätysnopeasti. Kello soi 7.00 niin viimeistään 5 yli oon jo pukeissa ja alan aamutoimia. Tähän toki vaikuttaa sekin että kaksi lapsista pitää herätellä joskus 15 yli 7. Mut sit viimeistään tossa 13-14 aikaan iskee armoton väsy ja päikkärit yleensä kutsuu. Mut en osaa makoilla sängyssä aamulla. Oon joskus jopa kokeillu sitä ku lapset on ollu mummolassa yötä mutta 15 minsaa turhaa makaamista on maksimi. :)

Juuh..illan virkku,aamun torkku miekin..
En jaksais millään aamulla nousta,mut illat sitten venyy aina etten olevinaan jouda nukkuu..
Eli tyhmästä päästä kärsii koko ruumis,vai miten se nyt meni :ashamed:
Oma moka |O Joskohan lähtis nyt nukkumaan:) Ei kyrsis ihan niin paljoa aamulla (vaikka tiedän että kyrsii siltikin.._)

Mä taidan poiketa kanssa. Jos saan nukkua tarpeeksi pitkään tai jos on pakko aikasten töiden vuoksi ni nousen kyllä reippaasti. Torkkua en voi sietää ollenkaan! Mieluiten nukun sen ajan kunnolla. Mutta sitten... niihin aamutoimiin menee omassa tahdissa tunti-kaks ;) siis jos rauhassa käyn suihkussa, kuivatan hiukset, syön aamupalan jne.

Jos taas on pakko olla kotoa lähdössä esim. klo 7 ni mun ei auta herätä kuin puol tuntia ennen. Ihan vaan pikaset pesut, EHKÄ nopea aamupala ja menoksi. Kaikki pitää laittaa valmiiksi illalla. Eikä auta yhtään jäädä lehteä vilkaseen, kuitenkin alan lukea sitä tai jos on 5 ylimäärästä minuuttia mulla meneeki 10 ja oon myöhässä.

Taidsn olla maailman huonoin aamuherääjä.
Kun esikoisella on kerhoa (tossa kahden kilsan päässä) ja meidän pitää lähteä about klo 9.10 kotoa niin mulla soi kello klo 7. Sitten painan torkkua ja muutan herätysaikaa jatkuvasti, mutta en vaan voi nousta ennen kun on jo pirun kiire.
Mun normipäivärytmi olisi se, että menen nukkumaan aika tasan 01.30 ja heräisin 10-11 aikoihin.

Väsynyt. Kampeen kuitenkin ylös lähes heti kun kello soi. Ei se makoilu toinni mitään, siitä tulee vaan huonolle tuulelle kun ei saa nukkua kun muutoman minuutin kerrallaan, ja sitten vielä ottaa päähän kun tulee kiire torkkumisen takia.

Hyvä, herään heti ja laitan aamiaisen ja itseni valmiiksi ja jos en olis äitiyslomalla niin työni alkais klo 7 niin oisin töissä viimeistään 6:20 - En osaa olla toimeton :D

Yhteistyössä