V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maryo:Riippuu varmasti firmasta... Mutta varmaan tyliin laitat sämpylä/leipä/pullapusseja laatikkoon ja laatikko pinoon ja lavalle.
Itse olen leipomossa töissä...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Maryo:Riippuu varmasti firmasta... Mutta varmaan tyliin laitat sämpylä/leipä/pullapusseja laatikkoon ja laatikko pinoon ja lavalle.
Onkohan se sitten jotenkin rasittavaa työtä tai jotain? Kun täällä haetaan koko ajan tuonne leipomoon pakkaajia, kukaan ei pysy kuukautta pidempään....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Maryo:Riippuu varmasti firmasta... Mutta varmaan tyliin laitat sämpylä/leipä/pullapusseja laatikkoon ja laatikko pinoon ja lavalle.
Onkohan se sitten jotenkin rasittavaa työtä tai jotain? Kun täällä haetaan koko ajan tuonne leipomoon pakkaajia, kukaan ei pysy kuukautta pidempään....
Alkuperäinen kirjoittaja ollut olen:samaa koko päivä, kiire, paska palkka. onneksi olin vain kesätöissä, sen kesti. ei oo luovan älykkään ihmisen hommaa tommonen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toisille se ei sovi. jos on laiska ja asennoituu jo valmiiksi että se on vittumaista, niin ei varmasti viihdy. meilläkin on töissä käynyt vaikka minkälaista yrittäjää...