Millaista työtä on leipomon pakkaaja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraileva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Maryo:
Riippuu varmasti firmasta... Mutta varmaan tyliin laitat sämpylä/leipä/pullapusseja laatikkoon ja laatikko pinoon ja lavalle.

Itse olen leipomossa töissä...

Onkohan se sitten jotenkin rasittavaa työtä tai jotain? Kun täällä haetaan koko ajan tuonne leipomoon pakkaajia, kukaan ei pysy kuukautta pidempään....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Riippuu varmasti firmasta... Mutta varmaan tyliin laitat sämpylä/leipä/pullapusseja laatikkoon ja laatikko pinoon ja lavalle.

Onkohan se sitten jotenkin rasittavaa työtä tai jotain? Kun täällä haetaan koko ajan tuonne leipomoon pakkaajia, kukaan ei pysy kuukautta pidempään....

Ainahan se jatkuva nostelu käsille ja selälle käy... voi myös olla ettei ko paikassa ole hyvä työhenki. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Siihen voi olla monta eri syytä miksi ei työntekijät viihdy se riippuu niin työpaikasta.. Leipomoalalla on työajat vähän mitä on ja se pakkaaminen voi olla aika tylsää ja ykstoikkosta hommaa... Ja todennäköisesti pitää seistä koko päivä...

Itse olen leipomossa (en pakkaajana), ja kaikkea mahdollista tuotetta pakataan ja kasataan lavalle sit odottamaan rekkaa.
voi olla että käy välillä vähän ykstoikkoseksi, itsekin välillä käyn näitä tuotteita pakkaamassa. mutta voihan sitä kokeilla, voisin kuvitella itsekin tekeväni tuota enemmältikin...
ja voihan se olla että usein on avoimia paikkoja, niin siellä on vaan kiirettä ja tarvitsevat enemmän työntekijöitä...

toisille se ei sovi. jos on laiska ja asennoituu jo valmiiksi että se on vittumaista, niin ei varmasti viihdy. meilläkin on töissä käynyt vaikka minkälaista yrittäjää...

Alkuperäinen kirjoittaja ollut olen:
samaa koko päivä, kiire, paska palkka. onneksi olin vain kesätöissä, sen kesti. ei oo luovan älykkään ihmisen hommaa tommonen.

riippuu mihin aikaan vuorokaudesta on töissä, tosin pakkaus taitaa pääsääntöisesti olla päivällä.
itse teen leipomossa yötyötä, eikä kyllä ole mitenkään paskapalkka... eikä olis mitenkään huono vaikka päivässäkin olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
toisille se ei sovi. jos on laiska ja asennoituu jo valmiiksi että se on vittumaista, niin ei varmasti viihdy. meilläkin on töissä käynyt vaikka minkälaista yrittäjää...

Jos tommosen asenteen ottaa, niin jokasesta työpaikasta saa kyllä todella huonon. :/

Uusimmat

Yhteistyössä