millaista tunisiassa maaliskuun alussa?

äiti 40plusplus

Aktiivinen jäsen
28.05.2005
10 811
0
36
Tässä pähkäilty talvilomaa, tuonne maaliskuun alkuun voisi sijoittua ellei sitten suunnitelmat muutu.
Tunisiassa ja Soussessa olen ollut joulunaikoihin joskus lähes 15 v sitten. Eli reilu puolet perheestäni ei ole tunisiaa nähnyt ja nyt olemme miettineet josko sinne sitten maaliskuun alussa ja tuo sousse kiinnostaisi jälleen koska siellä näkemistäkin olisi kun me ei todellakaan rantalomalle olla menossa.
pikkuipanat haluaisi toki räpiä hotellin uima-altaassa eli lämmintäkin saisi toki olla mutta miten lämmintä siellä tuolloin on siis miten lämpimältä se tuntui, mitä vaatetta yms? onko jollakulla kokemusta? KIITOS olen jo netistä katsonut lämpötilaa eri kuukausille eli niitä tietoja en kaipaa vaan ihan henk.koht kokemuksia.
silloin joulunaikoihin aikanaan kyllä tyttö uiskenteli mutta lähinnä hotellin sisäaltaassa ja hyvinhän muutenkin tarkeni silloinkin vaikka aavikolla olikin aamulla aikalailla kylmää!

Maaliskuun alusta en tiiä, mut me oltiin tunisiassa maaliskuun lopussa (hammamet) ja siel oli ainakin lämmintä! Paikalliset olivat villapipot päässä ja toppatakit päällä, ite bikineis joka päivä aurinkoa ottamas hotellin altailla. Lämpöä oli sopivasti, ei siis liian kuumaa, parhaimmillaan tais olla 28*c.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2006 klo 12:59 mä kirjoitti:
Maaliskuun alusta en tiiä, mut me oltiin tunisiassa maaliskuun lopussa (hammamet) ja siel oli ainakin lämmintä! Paikalliset olivat villapipot päässä ja toppatakit päällä, ite bikineis joka päivä aurinkoa ottamas hotellin altailla. Lämpöä oli sopivasti, ei siis liian kuumaa, parhaimmillaan tais olla 28*c.

no me oltaisiin lähdössä ihan maaliskuun alussa ja ilmeisesti sousseen tai siihen port el kantauhun soussen viereen. tai tuo nyt on tässä harkintavaiheessa yksi vaihtoehto.
Auringonotto eikä uinti ole matkan tarkoitus mutta toki kiva olisi jos lapset voisi räpiä uima-altaallakin jonkun kerran. aikanaan olen ollut joulun uudenvuoden aikoihin samassa paikassa ja kyllähän tyttö silloinkin joskus jopa siellä ulkoaltaassa ui (mutta matkasta sen verran aikaa ja monessa muussa paikassa sen jälkeen käyty että muisti ei pelaa täydellisesti)

Yhteistyössä