Alkuperäinen kirjoittaja oikeasti sinua säälitään:
Alkuperäinen kirjoittaja taitaapi:
Taitaapi olla niin, että tässä ollaan nyt kateellisia Muusalle. Ylläoleva stalkkeri on nainen, jolla on itsellään oltu useita miesystäviä ja pettymyksiä. Ensimmäinen kokemus ei ole mennyt nappiin. Nyt sitten ärsyynnytään kun kaikki eivät ole kokeneet samaa ja alkaneet liputtaa pettämisten puolesta.
Muusakos se siellä vainoharhoissaan kirjoittelee? Taisit ottaa onkeesi tuon yhden vinkistä ja aloittaa sen eri nikeillä kirjoittelun? Ja kateuskortti vielä... hohhoijaa. Joo, siis tottakai me kaikki ollaan tosi kateellisia sulle, kun kukaan kunnon mies (onkohan edes nykyisesi sellainen?) ei kiinnostunut susta ennen kuin noin vanhana... Vai ollaankohan me kateellisia siitä, että olet pullero, moraalisesti jäykkä ja mustasukkainen? Vai siitä, että sinä lapsiparka kuvittelet automaattisesti, että tulet viettämään lopun elämääsi sen iiihanan miehesi kanssa, nyt kun olet hänet nalkkiin saanut?
Miksiköhän se ensimmäinen ajatus on aina se että kukaan ei ole MINUSTA kiinnostunut? Asia nyt on vain niin että minua ei ole pahemmin kiinnostaneet miehet noin yleensäkään. Ainakaan sellaiset jotka haluavat vain sitä yhtä asiaa. Se että en ole hyppinyt joka miehen sänkyyn ei tarkoita sitä että en olisi kokenut ihmissuhteissa, tai että olisin jäänyt jostain paitsi. Me kaikki vain emme ole sellaisia jotka haluavat kokea jokaisen miehen ja naisen. Minulle riittää se yksi.
Minua ei myöskään kiinnosta vapaat suhteet tms. Kun aloitan parisuhteen haluan pysyä siinä. En ole pahemmin mustasukkainen mutta ajattelen omalla järjelläni asioita. En toki voi tietää mitä poikaystäväni ajattelee, mutta siinä vaiheessa kun hän jo haluaisi pettää minua katsoisin sen pettämiseksi koska tällöin hän tulee pettämään.
Minua ei häiritse jos miehellä on naispuolisia ystäviä, mutta en halua että mieheni heitä suutelee tai kopeloi joka paikasta. Joillekin se voi olla ihan normaalia "ystävyyden" osoitusta, muttei minulle. Itsekin halaan miespuolisia ystäviäni, ja saatan antaa heille pusun poskelle. Mutta sen pidemmälle en menisi, joten en halua että poikaystävänikään menisi.
Mutta niinhän se on että parisuhde on nykyään aikalailla jotain sairasta kahden ihmisen välistä seksuaalista leikkiä. Sellaista en itse halua. Joten suonette anteeksi jos olen hivenen erimieltä joidenkin ihmisten kanssa.
Ja lopuksi, olen rakastunut. Totta hemmetissä haluan sitä mainostaa, niinkuin moni muukin rakastunut tekee. Kannattaisi kokeilla