Millaista on jos mies tykkää vähän alistaa sängyssä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluaa kokeilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun uusi mies on varmaan lukenut näitä nettikeskusteluja, joissa naiset ylistävät rajuja otteita. On niin paskaa seksiä, että ei tosikaan. Tykkään itse olla dominoiva ja nyt mulla on tuollainen idiootti sängyssä. Voi helvetti. Miehet, jos luette tätä, niin kaikki naiset eivät pidä rajuista otteista sängyssä. Kysykää nyt edes ensin! Pitää varmaan jättää toi urpo.

Tai voit kokeilla avata suusi ja kertoa mistä sinä tykkäät :rolleyes:

Ja kysymykseen millaista on jos mies alistaa sängyssä.

Sehän riippuu mistä tykkää ja mihin on valmis.
Tälläset asiat kannattaa puhua etukäteen.

Jollekin tukistaminen ja pieni läpsiminen on tarpeeksi, jotkut tykkää rajummasta menosta nahkaraippojen ja suukapulan kanssa. Jotkut tykkää sanallisesta alistamisesta, jotkut sitomisesta, kuristamisesta, joillekin riittää pehmokäsiraudat.

Ja seksissä alistamisessa ei ole kyse mistään "oikeasta alistamisesta" saati pahoinpitelystä.
Raja menee siinä mihin se sovitaan.

[QUOTE="muumimamma";29624677]Mä tykkään kun mies vetää hiuksista, läpsii pepulle tai tulee päälle ja pitää yhdellä kädellä mua ranteista niin että mun kädet on mun pään yläpuolella :) ja kivaa on myös jos mies puree ihan vähän liian kovaa korvasta, kaulasta, tissistä. Ja mua kiihottaa kauheesti jos mies sanoo että kohta mä raiskaan sut tai kohta mä otan sut väkisin:) tosin väkisin ottaminen ei meillä onnistu kun mä kiihotun sen sanomisesta niin ettei tarvii kyllä väkisin ottaa:D meillä nää tuhmat jutut" tehdään hymyssä suin, eli ei tosissaan mitään alistamista oo ees...mut ihanaa :)[/QUOTE]

Kyllähän se on kivaa kun ensin tappelee vastaa ja luiskauttaa pimpsa aina niin ettei mies osu. Sitten kuitenkin väsyneenä antautuu ja mies nai kuin ei oli vuoteen saanut. Kyllä siinä on paikat hellänä muutaman päivän ja mustelmiakin tulee, mutta on se kivaa kun tullut otettua " väkisin". Miestä tuntuu kiihottavan erityisesti tässä se että hän tietää tekevänsä minulle nautinnon josta minä hyrisen hänen korvaansa vielä päivienkin jälkeen.
Loulissa asuessa kai tämä homma tehtiin aina näin, mutta kyllähän silloinenkin nainen halusi tulla otetuksi. Vaikka juoksi muka pakoon, niin varmisti kuitenkin vain että kiinnisaaja on se oikea.

Kyllähän se on kivaa kun ensin tappelee vastaa ja luiskauttaa pimpsa aina niin ettei mies osu. Sitten kuitenkin väsyneenä antautuu ja mies nai kuin ei oli vuoteen saanut. Kyllä siinä on paikat hellänä muutaman päivän ja mustelmiakin tulee, mutta on se kivaa kun tullut otettua " väkisin". Miestä tuntuu kiihottavan erityisesti tässä se että hän tietää tekevänsä minulle nautinnon josta minä hyrisen hänen korvaansa vielä päivienkin jälkeen.
Loulissa asuessa kai tämä homma tehtiin aina näin, mutta kyllähän silloinenkin nainen halusi tulla otetuksi. Vaikka juoksi muka pakoon, niin varmisti kuitenkin vain että kiinnisaaja on se oikea.

Meillä homman nimi on se että, mies yrittää takaa päin ja minä potkin ja teen mitä sattuu. Ja sattuuhan se kun mies yrittää saada otetta pyllystä ja lantiosta. Kun otteen pitää vielä pitääkkin minut paikallaan, niiin kaun että hänen hommansa onnistuu, niin taatusti jää jälkiäkin.
Minä niistä sitten "torun" ja mies voitelee hellästi mustelmia, taputtelee ja "lepyttelee".
Sitten meillä on taas niin hellävaraisia ja hempeitä lemmenhetkiä, kunnes minä taas riehaannun ja alan potkimaan, hellää lähestyjää.

Se on sama rakas joka hoivaa jälkeenpäin. Poskien ja pepun lyöminen taitaa olla yleensä miesten mieleen. Eihän se kipu kivalta tunnu mutta on hyvä tunne olla se oma huora.
Mikä ettei saisi sylkeä naamalle tai suuhun, onhan siinä kohta laukeamiset suussa.
Kuristaminen tuntuu oudolta, ehkä kalun väkisin suussa pitäminen on tavallisempaa.
Kasvojen sotkeminenhan sitte on ilo molemmille. Ei sellaisia juttuja pitäis tehä joista ei tosiaan tykkää. Mä tykkään ku mun mies tekee haluamansa mulle.
En menis vieraan kanssa samanlaisiin juttuihin.

Musta on ihanaa kun on vaikka päivällä oltu jossain ja illalla sängyssä mies esittää saavansa raivarit jostain mun mukamas silmäpelistä päivän aikana. Oikeesti ei oo ollu mitään mut mies raivoaa mulle, et anna olla viimeinen kerta ja kyllä mä tollaset nartut opetan. Kutsuu mua lutkaksi ja sanoo jo hyvissä ajoin että koska oon lutka, niin tiedossa on peppupanoa ja kovia otteita. Mua kiihottaa, kun saan rimpuilla vastaan ja mies vaan pitää kiinni ja panee. Joskus mies sanoo kesken panon, että ikkunan takana naapurin miehet katsoo meidän makkariin. Tai että se kyllä tietää, että koko taloyhtiön miehet panee mua kun se on töissä ja siitäkin mua pitää rankaista. Tollainen saa mut ihan veteläksi ja mä vaan voihkin jotain vastalauseita mut oikeesti oon ihan onnessani. Mistään sylkemisistä tai kuristamisista en kyllä tykkäis.

Aika rajua tuntuu porukalla olevan, itse vain läpsin, sidon ja pidän kiinni, sekä huorittelen reilusti. Välillä voi roikottaa jalasta tai niskasta ja panan väkisin suuhun. Tuolla joku huomioikin kuinka merkityksellistä on tasa-arvo sen sängyn ulkopuolella, aika harva haluaa tulla alistetuksi vaatteet päällä. Samoin älyä saa käyttää hygienia asioissa, en koskaan anaalin jälkeen käytä penistäni vaimossa vaan pesen sen välissä jos jatkolle on tarvetta.

Kovin tuo tykkää jostakin syystä, varmaan myös siksi että pituus ero on 20 cm ja painossa liki 40 kg, että vaimoa pystyy aika luokattomasti heittelemään ja roikottamaan. Toki taistelulaji taustat avaavat aina uuden ulottuvuuden. Tässä suhteessa ei kuristella, eikä taas purra mikä sekin toimii melko hyvin itselle,muistakaa #turvasana pervot.

Kiihottavaahan se on. Meillä on ihan vakiojuttu että otan suihin ja nuolen peppua (puhdasta tietysti) milloin vain mies haluaa (en kehtaa kaikkea edes kertoa edes näin anonyymisti). Paitsi jos olen kipeä tai vastaavaa. Stressaan enemmän siitä että tasa-arvoisesti suunnitellaan milloin olisi kummallekin otollinen hetki.

Piiska kiihottaa, mutta ei se varsinaisesti satu kevyesti kun ottaa, enemmän tilanne kiihottaa.

Tämä ei tietysti mitenkään vaikuta rahankäyttöoikeuteen, kotityöjakoon tai muuhunkaan. Paitsi joskus ne kotityötkin toki kuuluvat mukaan leikkiin.

Mä tykkään kun mies vetää hiuksista, läpsii pepulle tai tulee päälle ja pitää yhdellä kädellä mua ranteista niin että mun kädet on mun pään yläpuolella :) ja kivaa on myös jos mies puree ihan vähän liian kovaa korvasta, kaulasta, tissistä. Ja mua kiihottaa kauheesti jos mies sanoo että kohta mä raiskaan sut tai kohta mä otan sut väkisin:) tosin väkisin ottaminen ei meillä onnistu kun mä kiihotun sen sanomisesta niin ettei tarvii kyllä väkisin ottaa:D meillä nää tuhmat jutut" tehdään hymyssä suin, eli ei tosissaan mitään alistamista oo ees...mut ihanaa :)

Hyi helvetti, mua ei yksikään mies alista enää koskaan, isäpuoleni jälkeen, ei fyysisesti eikä verbaalisesti.Se on ehdoton turn off jos yhtään rajuja otteita tai sanoja esiintyy.Kiihotun vain ja ainostaan hellyydestä ja hyvin pehmeästä kosketuksesta ja kauniista puheista.Mm. lutkaksi kutsuminen mm.lopettaa välittömästi aktin.Niin erilaisia me olemme, ilmeisesti.

Kappas, vanha ketjuni on nostettu ylös. Sen verran on kokemus karttunut tässä välissä, että olen kokeillut rajumpaa seksiä muutaman kerran ja huomasin ettei se ole yhtään minun juttuni.

Tutkimusretkilläni löysin samalla sen, mistä pidän eniten. Intohimoinen ja kiihkeä meno, jossa suudellaan, kosketellaan, tasapuolisesti tuotetaan kumppanille vuorotellen ja yhtäaikaa nautintoa. Molemmat haluavat seksiä, himoitsevat sitä ja näyttää sen toiselle avoimesti.

Kappas, vanha ketjuni on nostettu ylös. Sen verran on kokemus karttunut tässä välissä, että olen kokeillut rajumpaa seksiä muutaman kerran ja huomasin ettei se ole yhtään minun juttuni.

Tutkimusretkilläni löysin samalla sen, mistä pidän eniten. Intohimoinen ja kiihkeä meno, jossa suudellaan, kosketellaan, tasapuolisesti tuotetaan kumppanille vuorotellen ja yhtäaikaa nautintoa. Molemmat haluavat seksiä, himoitsevat sitä ja näyttää sen toiselle avoimesti.

Just noin, veit sanat suustani; intohimoa, mutta hellästi ja kauniisti.Pelkään ja inhoan kaikkea satuttamista ja rumia puheita.Huorittelua olen kuullut lapsuudenkodissa ja nuoruudessani ihan tarpeeksi.

Onhan se "jees", mutta aika väsynyttä ja nähtyä... toi oli ehkä kovaa kamaa joskus 80-luvulla. Nyt mä ainakin haluan että nainen on domina. Toki suostun alistamaan minäkin vuorostani, mutta mitä ei se seksikkyydeltään ole sama. Mitä úber seksikästä on vahvempana alistaa heikompaa? Kyllähän se on kaikista seksikkäintä kun oikeasti heikompi alistaa vahvempaa.
Et taida oikein ymmärtää mistä siinä on kyse. Mitä järkeä koko hommassa, jos roolinsa voi valita noin vaan? Ei se ole silloin aitoa, vaan ainoastaan tyhmää. Jostain asufantasiasta voi sentään nauttia, vaikkei toinen oikeasti olisikaan seksikäs cheerleaderi, mutta henkilö joka ei ole oikeasti dominoiva ei voi koskaan nauttia dominoivasta roolista. Se on sama kuin umpihetero alkaisi homostella ihan vaan roolin takia. Ei toimi ei. Parempi kun sm-hommat jäävät niille, jotka niitä oikeasti tarvitsevat.

Meillä se on sellaista lähinnä fyysistä, eli mies kuristaa, läpsii, tukistelee ja joskus sylkee mun naamalle.
Pitää käsiäni niin, etten pääse liikuttamaan niitä, laittaa kätensä mun suun eteen, työntää sormiaan mun kurkkuun, katsoo silleen "tiukasti" ja käskee välillä tekemään asioita.
Suuhun pannessa ottaa nenästä kiinni siinä vaiheessa, kun muna on mun kurkussa kokonaan ja pitää päätäni paikallaan, hieroo kovin ottein mun naamaan ne kuolat, mitä väkisilläkin tulee noista suupanoista.

Tollasta meillä, en osaa saloa miten kevyttä tai kovaa alistusta tuo on, mutta mä tykkään.
Seksin ulkopuolella ollaan kyllä ihan tasapuolisia eikä kumpikaan alista toista, mies hemmottelee minua usein arjessa jne.

Yhteistyössä