itänaapurt v*ttaa lähinnä liikenteessä ja tiettyjen kauppojen (lidl jne) tukkeena. Keskustassa niitä parveilee
kuin turisteja missä tahansa euroopan kohteessa mutta eipä nuo juuri muuten ainakaan meidän arkeen
vaikuta
karhuvuori ja ruoholampi tosiaan aika lapsiperheiden alueita. Uudempaa taloa löytyy molemmista teidän budjettiin mukavasti, jopa valmistumassa olevia
karhuvuoressa on tarha mutta ei musta koulua. Kauppaa tai kioskia ei ole, kaupunkiin olisko viitisen kilsaa.
Ruoholampea tosiaan rakennetaan nyt kovasti, ala-aste on tietääkseni jo aika täynnä valmiiksi eli sekin kertoo
alueen muksujen määrästä
sieltä on aika lyhyt matka sammonlahteen(keskustaan sammonlahdesta viitisen kilsaa) missä on palvelut ja
ylä-aste. Sammonlahti on vain (lpr:n mittapuussa) levoton alue, kerrostalot täynnä alkoholisteja, narkkeja ja
maahanmuuttajia.
Eli kaksipiippuinen juttu
mä oon siellä pentuna asunut enkä itse ikinä pelännyt mutta en kyllä nyt välttämättä enää sinne muuttaisi!
Mutta jos taloa löytyy kariniemestä niin se voisi kanssa olla tosi jees! Lähellä golfkenttää, myllysaarta(lpr:n hietsu

) ja siinä onkin sitten jo satama vieressä...