V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minun käly asuu siellä ja viihtyy, minä en ikinä viihtyis...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minun käly asuu siellä ja viihtyy, minä en ikinä viihtyis...
Miksi et viihtyisi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kaupungin vuokra-asuntoa olen sieltä katsomassa, mutta vähän tuo alue mietityttää.. Siksi kyselen siitä ja kuulen mielelläni lisääkin mielipiteitä/kokemuksia alueesta.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kaupungin vuokra-asuntoa olen sieltä katsomassa, mutta vähän tuo alue mietityttää.. Siksi kyselen siitä ja kuulen mielelläni lisääkin mielipiteitä/kokemuksia alueesta.
Jos mun ois pakko asua jossain Turussa, niin muuttaisin varmaan Nättinummeen, myös Kuninkojan seutu vois mennä... Tietty luontoa rakastavana voi olla Kakskertakin hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kaupungin vuokra-asuntoa olen sieltä katsomassa, mutta vähän tuo alue mietityttää.. Siksi kyselen siitä ja kuulen mielelläni lisääkin mielipiteitä/kokemuksia alueesta.
Jos mun ois pakko asua jossain Turussa, niin muuttaisin varmaan Nättinummeen, myös Kuninkojan seutu vois mennä... Tietty luontoa rakastavana voi olla Kakskertakin hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kaupungin vuokra-asuntoa olen sieltä katsomassa, mutta vähän tuo alue mietityttää.. Siksi kyselen siitä ja kuulen mielelläni lisääkin mielipiteitä/kokemuksia alueesta.
Kakskerta ja Hirvensalo olisi ollut ykkösvaihtoehtoina, mutta nyt tuolta on tarjottu asuntoa niin siksi mietin nyt tonne suunnalle muuttoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:Jos pitäs kerrostaloon muuttaa niin lapsuudenmaisemiin runosmäkeen! Kävin siellä peruskoulun 2 ensimmäistä luokkaa........
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:Jos pitäs kerrostaloon muuttaa niin lapsuudenmaisemiin runosmäkeen! Kävin siellä peruskoulun 2 ensimmäistä luokkaa........
oletkos käynyt entistä runosmäen koulua?sitä ei kuulemma enää ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:Alkuperäinen kirjoittaja seropi:Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:Jos pitäs kerrostaloon muuttaa niin lapsuudenmaisemiin runosmäkeen! Kävin siellä peruskoulun 2 ensimmäistä luokkaa........
oletkos käynyt entistä runosmäen koulua?sitä ei kuulemma enää ole![]()
oliko se runosmäen ala-aste......siel oli vain luokkia 1-2 oli siin ikkamarketin vieres nykyisen pubin![]()