Millaista aluetta Turun Runosmäki on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Turun suurin lähiö, kaiketi. On rauhallisempia taloja ja levottomia taloja. Itse en usko, että viihtyisin siellä. Toisaalta lenkkipolut, Länsikeskus, Impivaara, Mylly, Ikea jne on lähellä, ja alueelta löytyy kaikki palvelut.

Olen asunut täällä yli viisitoista vuotta elämästäni.Erittäin rauhallista on ollut viime vuodet.Paljon lapsiperheita ja vanhempia ihmisiä.Toki aina isoon joukkoon mahtuu kaikenlaista porukkaa siitä ei mihinkään pääse.Runosmäessä on hyvä asua.Kaikki palvelut on lähellä,erittäin hyvät kulkuyhteydet ja lenkkimaastot(luonto on mulle ainakin tärkeä).Useita päiväkoteja ja koulut.Aurinkolaakso sitten Runosmäen lähettyvillä on asia erikseen,siitä en sen enempää osaa kertoa kuin että levotonta ainakin on ollut.

Kaupungin vuokra-asuntoa olen sieltä katsomassa, mutta vähän tuo alue mietityttää.. Siksi kyselen siitä ja kuulen mielelläni lisääkin mielipiteitä/kokemuksia alueesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kaupungin vuokra-asuntoa olen sieltä katsomassa, mutta vähän tuo alue mietityttää.. Siksi kyselen siitä ja kuulen mielelläni lisääkin mielipiteitä/kokemuksia alueesta.

Jos mun ois pakko asua jossain Turussa, niin muuttaisin varmaan Nättinummeen, myös Kuninkojan seutu vois mennä... Tietty luontoa rakastavana voi olla Kakskertakin hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:

Jos mun ois pakko asua jossain Turussa, niin muuttaisin varmaan Nättinummeen, myös Kuninkojan seutu vois mennä... Tietty luontoa rakastavana voi olla Kakskertakin hyvä.

kakskerta taitaa olla melko kaukana keskustasta?
muuten mitä kattonu niin kivoja taloja siel ollu myynnissä.. =)

Kakskerta ja Hirvensalo olisi ollut ykkösvaihtoehtoina, mutta nyt tuolta on tarjottu asuntoa niin siksi mietin nyt tonne suunnalle muuttoa.

Kakskerta ja Hirvensalo olisi ollut ykkösvaihtoehtoina, mutta nyt tuolta on tarjottu asuntoa niin siksi mietin nyt tonne suunnalle muuttoa.

ootko kattonu tvt sivuilta ja soitellut sinne ? kannattaa päivittäin seurata sivuja ainakin.. ja meidänkin talosta vapautui juuri.. samoin näyttäs olevan vapaata.. ihan mukavaa aluetta on.. yynä voin laittaa alueen..

Heippa!
Itselläni oli suuret ennakkoluulot Runosmäestä. Ostin täältä asunnon kolme vuotta sitten ja viihdyn aivan loistavasti. Uskallan hyvin liikkua koiran kanssa lenkeillä iltaisin ja ollut rauhallista! Asun Signalistinkadun puolen -alueella. Tämä on tosiaan hyvää aluetta. Aurinkolaaksoa en suosittele. Ihmetyttää tosiaan ihmisten kommentit alueen huonoudesta, ellei täällä ole koskaan asunut. :) Ja huonoja taloja saattaa olla vaikka ns. hyvällä alueella Suikkilassa..siitä on kokemusta.

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:
Jos pitäs kerrostaloon muuttaa niin lapsuudenmaisemiin runosmäkeen! Kävin siellä peruskoulun 2 ensimmäistä luokkaa........

oletkos käynyt entistä runosmäen koulua?sitä ei kuulemma enää ole :(

oliko se runosmäen ala-aste......siel oli vain luokkia 1-2 oli siin ikkamarketin vieres nykyisen pubin :D

Täytyypi käydä fillaroimassa sielläpäin

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
Jos pitäs kerrostaloon muuttaa niin lapsuudenmaisemiin runosmäkeen! Kävin siellä peruskoulun 2 ensimmäistä luokkaa........

oletkos käynyt entistä runosmäen koulua?sitä ei kuulemma enää ole :(

oliko se runosmäen ala-aste......siel oli vain luokkia 1-2 oli siin ikkamarketin vieres nykyisen pubin :D

juuri se :D siis on se rakennus vielä muttei toimi kouluna enää

Runosmäen lähellähän on se Suomen hauskin paikannimi, nimittäin Pallivaha! Mun kaveri asui lapsena Pallivahassa mutta sanoi aina asuvansa Runosmäessä jottei ulkopaikkakuntalaiset pilkkaisi häntä!

Yhteistyössä