Millaisista joulukorteista tykkäät? Mitä inhoat?

  • Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti
shihtzu
Itsetehdyt pääosin on ihan kivoja, samoin kuvista teetetyt kortit.

Valmiskorteista pidän kaikista vähän lapsellisemmista ja myös luontokorteista. Lumiukot on mun suuria suosikkeja, niin korteissa kuin koristuksessakin.

Inhokkeja on uskonnolliset kortit sekä kynttilä-kukka-astelmakortit, ne on sellaisia mummokortteja, joita vanhat ihmiset lähettelee.

 
shihtzu
Eniten tässä haenkin sitä, että mitkä on mieleisiä ja mitä voi lähettää ystäville ja tuttaville. Vai olenko outo kun mulle on aika tarkkaa minkälaisia kortteja laitan, en voisi laittaa sellaisia kortteja mistä en pidä, mutta jos sellaisen saisin, niin en minä yöki saadessani sellaisen, lähettäjä on varmaan siitä pitänyt.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Inhokkeja on uskonnolliset kortit sekä kynttilä-kukka-astelmakortit, ne on sellaisia mummokortteja, joita vanhat ihmiset lähettelee.
Tein tänä vuonna Neitsyt Maria ja Jeesus-lapsi -aiheisia kortteja, ikää minulla on 28v. enkä ole edes uskovainen (kirkkoon kyllä kuulun). Mielestäni tuli kauniita ja herkkiä kortteja, sopii joulun tunnelmaan. Vai niitä tonttuja vartenko joulua vietetään...? :D
 
kaikki joulukortit on minusta niiin ihania. niitä on mukava saada. :heart:
tykkään kun mummo lähettää kortin, vaikka se onkin joulupukki tai
kynttilä kortti melkein joka vuosi. :heart:
kaikki joulukortit vuosien varrelta ovat myöskin tallella. :)
 
s
eniten tykkään ajatuksella itsetehdyistä. Varmaan noi kaupan kortit on niitä tylsimpiä mut kyllä niitä itekin tulee laiteltua kun ei joka vuosi tule inspistä tai jaksa askarrella itse. Noi valokuvakortit on hieman kaksjakosia. Kun ite en yleensä kortteja kuitenkaan säilytä hirmu pitkään niin noille ei oikein tiiä mitä tehdä. Varsinkin jos lähettäjä on joku ei niin läheinen. Jos joku nyt kummilapsen kuvalla varustetun kortin laittaa niin sen säilyttää mutta ei ne niin kauhean onnistuneita otoksia ole että minua kiinnostas niitä tuijotella.
 

Yhteistyössä