Ajattelen niin, että veljeni ei valitse minulle ystävää, vaan itselleen vaimon tai tyttöystävän. Joistakin hänen tyttöystävistään olen pitänyt, toisista en ole erityisemmin välittänyt. Hänen vaimonsa, jonka kanssa ovat olleet yhdessä nyt melkein kymmenen vuotta, on luonteeltaan ja ajatusmaailmaltaan aika erilainen kuin minä. En tunne häntä kohtaan sielunkumppanuutta, eikä minulla ole tarvetta viettää hänen kanssaan aikaa. Tapaamme silloin, kun tapaan veljeäni. On meillä yhteistäkin, kummatkin olemme äitejä ja harrastamme ruoanlaittoa ihan hifistelyksi asti. Siitä meillä riittää keskuselemista vaikka kuinka paljon. Muutaman kerran olemme käyneet lounaalla, koska meidän työpaikat ovat aika lähellä toisiaan. Muutaman kerran olemme käyneet jossakin lasten kanssa ilman veljeäni. Joulut vietämme aina vanhempieni luona niin, että sekä veljeni että minun perhe on siellä. Pelataan yhdessä pelejä ja lauletaan singstaria.
Mielestäni veljen vaimo kuuluu lähisukuuni ja siksi on luonnollista olla hänen kanssaan tekemisissä. Ne luontevat perhekuviot, ei sen enempää.