Millaisissa häissä haluaisit olla vieraana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsmaikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tykkään et olis salaattibuffet ja erilaisia leipiä ja levitteitä. Iltahäät passaisi hyvin.
Ei lapsia paikalla, paljon hyvää rokkenrollia ja iloista meininkiä. Ei ohjelmaa, paitsi jos on hyviä laulajia.Ei oikeesti-biisiä!!! :D
MEillä olis ollu tollaset jos oltais pidetty juhlat.

ohjelmat on mulle vaikeita , kärsin sosiaalisista peloista. Jännitän häitä kauheasti etukäteen, jos niissä joutuu esiintymään. Ne on noloja nuo ohjelmat muutenki :(

Sellaisissa, missä ohjelma ei tunnu sellaiselta, että se on väkisin kyhätty kasaan. Ohjelmaa ja vapaata seurustelua pitäisi olla kutakuinkin yhtä paljon. Elävä musiikki on mun mielestä sellainen must-juttu, mutta sen ei tarivtse olla humppabändi. Olen ollut myös häissä, joissa oli myöhemmin illalla karaoke ja se oli itse asiassa tosi hauskaa. Alkoholi oli jo sen verran lämmittänyt ihmisiä, että laulajia ja tanssijoita riitti tungokseen asti.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
ohjelmat on mulle vaikeita , kärsin sosiaalisista peloista. Jännitän häitä kauheasti etukäteen, jos niissä joutuu esiintymään. Ne on noloja nuo ohjelmat muutenki :(

Mulla on vähän sama ongelma joten meidän häissä ei ketään ainakaan yllätetä mihinkään ohjelmaan mukaan, eikä tarvitse nousta seisomaan esittelemään itseään ja sitä, mistä tuntee morsiamen/sulhasen. Se on kamalaa :S

Mahdollisimman vähän mitään "ohjelmanumeroita" kuten leikkejä, musta ne on useimmiten tylsiä ja moneen kertaan nähtyjä. Jos bändi on hyvä, ruoka hyvää ja istumajärjestys hyvin suunniteltu, juhlat kantavat itse itseään. Toki jonkun taitavan muusikon sooloesitys sopii juhlaan kuin juhlaan.

mä tykkään kyllä melki mistä vaan, mutta koskaan en ole päässyt sellasiin "luksus" häihn, missä on pöytiin tarjoilu ja viiden ruokalajin illllinen/päivällinen, eli alkupalat,keitot,salaatit,pääruoat yms. sellasiin olisi mielenkiintosta päästä

Tykkään perinteisistä. Ja ehdottomasti tanssia, sitä perinteistä, valssia, foxia ja vaikka jokunen humppakin. Jorattavaa rokkia voi olla vähän, mutta ei pelkkää rock:ta.

nim. tanssin eilen pikkujouluissa & jatkoilla jalkani puhki...

Parhaissa häissä joissa olen ollut oli komea hääpari, paljon ohjelmaa (ei siis "häväisty" vieraita vaan morsmaikun perhe on esiintymisintoista plus sulhanen luki rakkausrunon tuoreelle vaimolleen jne), hyvää ruokaa (myös kasvissyöjille) ja nollalinja viinan kanssa.. osa lähti myöhemmin jatkoille, osa (kaiketi) kotiin..

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Parhaissa häissä joissa olen ollut oli komea hääpari, paljon ohjelmaa (ei siis "häväisty" vieraita vaan morsmaikun perhe on esiintymisintoista plus sulhanen luki rakkausrunon tuoreelle vaimolleen jne), hyvää ruokaa (myös kasvissyöjille) ja nollalinja viinan kanssa.. osa lähti myöhemmin jatkoille, osa (kaiketi) kotiin..

Nää oli siis sellaiset "romanttiset" häät..

Yhteistyössä