Häihin ohjelmaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häät 2010
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häät 2010

Vieras
Ihan ensiksi kysymys: pitääkö häissä ylipäätään olla jotain järjestettyä ohjelmaa? Siis normaalin kahvittelun, seurustelun ja tanssin lisäksi?

Minkälaista ohjelmaa itse tykkäisit vieraana että häissä sitten olisi?

meillä oli häät kesällä ja ei haluttu mitään kummempaa ohjelmaa koska ei tykätä mistään väen vängällä pidetyistä leikeistä joihin kukaan ei tykkää osallistua.kaasot ja bestman oli järkänny morsiamen ryöstön ja se oli ihan riittävä ohjelma,muuten oli sitten musiikkia ja ihan vaan vieraitten kanssa seurustelua.

Ei mikään pakko, mutta järkätkää (tai sitten pyydätte esim. kaasolta, bestmaniltä tai joltain muilta läheisiltä, että suunnittelisivat jotain), jos tykkäätte "ohjelmallisista" häistä =)

Mä oon ainakin tykännyt häiden ohjelmista. On ollut kilpailuja, esityksiä yms. Google tarjoaa hyviä vinkkejä hääohjelmiinkin.

meil oli alkusyksystä häät ja en kans halunnu mitää noloiluleikkejä.ainoo mikä meil oli toiminnallinen osuus ni ostin 2 kpl valkoisia tyynyliinoja ja kangastussit ja sit kaikki vieraat sai jättää onnittelut tai piirustuksen niihin ja nyt ne koristaa meidän sängynpäällistä.kiva muisto

Meillä ohjelmana oli ainoastaan häävalssi. Tosin meidän hääjuhla oli ulkona joten eivät kaikki samat temput kuin sisätiloissa olis edes onnistunut.
Tähän päädyttiin siksi ettei kumpikaan meistä ole mikään esiintyjätyyppi ja sosiaalisia ollaankin.

Meillä oli muutaman leikki, yksi vieraille ja pari jotka tuli hääparille yllätyksinä. Lisäksi bändi. Pari ohjelmanumeroa kivasti kokoovat porukan yhteen muttei tule sellanen "tuputuksen" fiilis. Olen ollut täysin ohjelmattomissa ja muutenkin huonosti organisoiduissa häissä ja siellä yksi vieras kirjoitti bm:lle puheen kun tämä ei ollut osannut sellasitakaan tehdä...

Loistava bändi kyllä ajaa asiansam usko pois.

Laita sulhanen ja bestman ja yksi miesvieras leikkiin jossa solmitaan vyötärölle sukkahousut jonka toisessa lahkeessa on tennispallo (jää jalkojen väliin) , sitten laitat heidät tämän biisin
http://www.youtube.com/watch?v=Qbxz6Je6dV8
soidessa taustalla kaatamaan keiloja tms

Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
Laita sulhanen ja bestman ja yksi miesvieras leikkiin jossa solmitaan vyötärölle sukkahousut jonka toisessa lahkeessa on tennispallo (jää jalkojen väliin) , sitten laitat heidät tämän biisin
http://www.youtube.com/watch?v=Qbxz6Je6dV8
soidessa taustalla kaatamaan keiloja tms

:laugh:

Meillä on häät pian, ja mitään erityistä ohjelmaa ei tule olemaan. Mutta meillä onkin aika kompakti hääilta, vihkiminen alkaa kello 16 ja me poistutaan hotelliin toisista nauttimaan kello 21. Siinä välissä pitää ehtiä ottamaan tärkeät valokuvat valokuvaajan kanssa, syömään, juomaan kahvit, tanssimaan häätanssi, heittämään kimppu ja seurustelemaan vieraiden kanssa. Ilotulituskin on siinä välissä. Ei siinä ehtiä temppuilemaan!

Yhteistyössä