M
meillänäin
Vieras
Millaisilla NETTOtuloilla lyhennätte lainaa noin 700 kuussa? Meillä ois tuollainen summa suunnitteilla omakotitalon lainanlyhennykseksi ja mietityttää, riittääkö rahaa muuhun elämiseen sopivasti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
juurikin näin, kuukausierää tarkoitan..termit vähän hukassa..
tämän ketjun perusteella voisin päätellä, että noin 3500-4000 nettotuloilla (vaihtelee vähän) tuo 700 on ihan realistinen. omakotitalosta kyse, joten tiedän, että on paljon on muitakin menoeriä kun tuo laina.
Alkuperäinen kirjoittaja meillänäin;24124323:Millaisilla NETTOtuloilla lyhennätte lainaa noin 700 kuussa? Meillä ois tuollainen summa suunnitteilla omakotitalon lainanlyhennykseksi ja mietityttää, riittääkö rahaa muuhun elämiseen sopivasti.