Millaisilla leluilla leikkii 1-vuotias..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Emppu

Vieras
Mulla 1v tyttö ja olen hoo moilasena, että minkälaisista leluista mahtais tykätä... Nuo vauvalelut ovat selvästi alkaneet kyllästyttää ja olen ajatellut pikku hiljaa uusia leluja, mutta en oikein osaa sanoa mikä tuon ikäistä kiinnostaa...

Kokemuksia?

Meillä kova sana jokaisen lapsen kohdalla on ollut semmonen auto, jota voi kävellen työntää tai sit istua päällä ja potkia vauhtia eteenpäin... En muista sen virallista nimee, oisko työntöauto?

Niin ja lisään vielä, että meillä siis tämä auto oli ehdoton suosikki myös tytöllä, ei vain pojilla! =)

vauvanukke ja rattaat siis sellanen pienempi pehmee vartaloinenkin passaa ja noita sattareita meillä ainakin tykkää mammalassa toi 1v (poika tosin työnnellä) ja sitte voisin aatella fisher pricen litle peoplet on mukavan näköisiä kummalle vaan.... ja löytyy prinsessa linnaa ja kauppa yms.

meillä suoisttuja on ollu tossa vaiheessa pallo, autot, hahmot (just noi littel people ja dubohahmot), puupalikat.. sitten myös nuket, pehmot ja leikkiastiat on alkanu aika pian kiinnostaa. Dubloja ja brion junarataa on tytölle myös kerätty 1-vuotiaasta, mutta ehkä niillä alko enempi leikkii vasta 1,5vee kieppeillä.. :whistle: myös kirjat, palapelit ja piirtäminen on alkanu kiinnostaa tossa alta 1,5vee..

Meillä kans olen huomannut, että palloista tykkää ja palikoista. Ajattelin ostaa Duploja, harmi vaan kun niitä Primoja ei vissiin enää valmisteta...? :/ Tänään likka sai lahjaksi Plasto-taaperokärryn, siitä varmaan innostuu kunhan oppii seisomaan kunnolla...

Tuolta huutiksesta on hirmuisen vaikeaa löytää vain pienille tarkoitettuja leluja kun kaikki on yhdessä sekaisin, oisko hyviä vinkkejä hakusanoiksi jolla löytäis n.1v tarkoitettuja leluja...? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap Emppu:
Meillä kans olen huomannut, että palloista tykkää ja palikoista. Ajattelin ostaa Duploja, harmi vaan kun niitä Primoja ei vissiin enää valmisteta...? :/ Tänään likka sai lahjaksi Plasto-taaperokärryn, siitä varmaan innostuu kunhan oppii seisomaan kunnolla...

Tuolta huutiksesta on hirmuisen vaikeaa löytää vain pienille tarkoitettuja leluja kun kaikki on yhdessä sekaisin, oisko hyviä vinkkejä hakusanoiksi jolla löytäis n.1v tarkoitettuja leluja...? ;)

Me ostettiin tuollainen samanlainen taaperokärry, kun meidän poika oppi nousemaan seisomaan tukea vasten ja otti siinä heti askelia. Hän tykkää työnnellä sitä taaperokärryä. Meidän pojan onnistuu työntämään sitä kärryä tältä palstalta saadun vinkin avulla. Tekin voitte kokeilla sitä vinkkiä, jos siitä on teille aluksi apua. Eli meillä on kaksi puolenlitran limupulloa täytettynä vedellä siinä kärryssä painona niin se kärry on paljon vakaampi ja sitä pystyy työntämään vaikka ei pysty vielä seisomaan vakaasti.