Tässä mietitään riittääkö rahat. On suoritettu, jos jonkin moisia laskutoimituksia varmistuakseen, että rahat riittää vuokraan, ruokaan ja laskuihin.
ja ostat pk-seudulta 5h +keittiö. läävästä saat maksaa vähintään 400k. laskes siitä kuukausikulut lainalleAlkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:en maksaisis ikinä VUOKRAA noin paljoa..jos olis varaa tuon verran pulittaa niin pulittaisin omistus kämpästä.
No ap:n tapauksessa he tuskin saisivat lainaa niin paljon, mitä tuon kokoiset perheasunnot heillä päin maksavat. Jossain päin Suomea perheasuntojen vuokrat lähtevät tuhannesta eurosta. Lisäksi he saavat asumistukea, jota ei asuntolainaan tietenkään saa.Alkuperäinen kirjoittaja maija:millanen asunto? saatteko asumistukea?
ei kyl oikein järkeä jos toi summa pitää joka kk maksaa jollekin muulle, kun sillä kartuttas jo yli kymppitonnin omaa omaisuutta
komppaanAlkuperäinen kirjoittaja Istafra:En minkäänlaisilla. Tuolla summalla lyhentäisin mieluiten asuntolainaa.
No toihan on vielä iso kämppä, kun vaikka vertaa tähän.Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Asumistukea saatais 400e, joten itelle jäis maksettavaks 950e.
Miehelle jää käteen kuussa 1200-1700e ja mulla minimi äpr. Ja tietysti lapslisät.
Meitä on muuttamassa 6-7henkee ja neliöitä olis 159.
Miehen harrastus mahtuis samalle tontille ja asunnossa tilaa olis reilusti kaikille.
No aika tiukille vetäis noilla tuloilla, en lähtis..Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Asumistukea saatais 400e, joten itelle jäis maksettavaks 950e.
Miehelle jää käteen kuussa 1200-1700e ja mulla minimi äpr. Ja tietysti lapslisät.
Miehen harrastus mahtuis samalle tontille ja asunnossa tilaa olis reilusti kaikille.
No ei noin monta ihmistä mihinkään kolmioon mukavasti mahdu. Monen lapsen kanssa on tiukkaa aika monella.Alkuperäinen kirjoittaja jio:No aika tiukille vetäis noilla tuloilla, en lähtis..Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Asumistukea saatais 400e, joten itelle jäis maksettavaks 950e.
Jos olette päättäneet päätyä vuokralla asumiseen niin laskekaa 6 kk ajalta menot KAIKKI! Bussiliput, puhelimet, sähköt, ruuat, kaikki kulut mitä teillä tulee olemaan tuossa asunnossa. Katsokaan riittääkö rahat. Ei niillä tuloilla niinkään vaan menoilla on suuri merkitys.Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Asumistukea saatais 400e, joten itelle jäis maksettavaks 950e.
Tuossa tuloista puuttuu 4-5 lapsen lapsilisät. 500? ja ylöspäin. Kyllähän sillä summalla saa porukan pysymään kylläisenä.Alkuperäinen kirjoittaja jio:No aika tiukille vetäis noilla tuloilla, en lähtis..Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Asumistukea saatais 400e, joten itelle jäis maksettavaks 950e.