millaisia vaatteita käytät lapsillasi?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
moi
Paljon pinkkii ja Hello Kittya :) sitten myös paljon mekkoja. Muodikkaasti vauvasta pitäen :) itse kun olen tarkka vaatteista ja muodikas itsekki niin on myös lapseni muodikas :)

vieras
Puhtaat, ehjät, lapsen omiin väreihin sopivia, mielellään saa olla joku kiva juju. Ja mielellään ei sellaisia, että jokaisella samankokoisella on samanlainen. Ja vielä tähän kevääseen saakka olin ehdottomasti sitä mieltä, että ei mitään disney-hahmoja. Sitten lapsi hurahti Autot-elokuvaan...

Esikoinen (8v.) on tarkka vaatteistaan ja pukeutumistyyissä paljon vaikutteita 80-luvulta, legginsit ja pillifarkut jalassa useimmin. Mieluisimmat vaatevärit ovat musta ja pinkki.

Keskimmäinen pitää melkein vaatetta kuin vaatetta jos se on vihreä tai siinä on pallukoita.

Kuopuksen puen aika usein itse tekemiini vaatteisiin. Housut aika usein ruskeat ja joku värikäs paita päällä.

Värikkäitä, joustavia, leikkisiä ja lapsenomaisia. Yleisilme on enemmän retroa&kuviota kuin perinteistä sinistä, harmaata ja beigeä. En siis pue klassisesti lastani kuin korkeintaan juhlaan. Silloinkin beigen kanssa vaaleanpunaista tai punaista. Väriyhdistelmissä käytän joskus räväkämpiäkin kombinaatioita, mutta niissä on logiikka. Joku. Tänään on turkoosit velourhousut ja punainen paita. Hupparista löytyy kummatkin värit.

Puhtaus, ehjyys ja tarkoituksenmukaisuus on asioita jotka on sen verran perusasioita että ei niistä nyt erikseen tartte mainita. Rönttövaatteita en tunne, sillä kyllä ne vaatteet on tarkoitettu askarteluun ja leikkimiseen. Tappioita ei sen takia ole tullut meille.

Nautin estetiikasta, oli kyseessä sisustuslehtien kauniit kuvat tai lastenvaatteet. ITsellekin olisi ihana samalla tavalla hersytellä, mutta kauppojen muoti on eri mieltä.

Yhteistyössä