Millaisia uusperheitä täällä on?

Millaisia uusperheitä te palstalaiset olette? Kuinka paljon lapsia teillä on?

Meillä on yhteinen 1, 5 v lapsi mieheni kanssa.

Ex-mieheni kanssa minulla on 5 v poika, joka asuu isänsä luona mutta on hoidossa meillä (käytännössä asuu meillä) sisarpuolensa 2,5 v sekä äitipuolensa lapsen 4 v kanssa aina kun vanhemmat ovat töissä tai työmatkoilla.

Lisäksi perheeseen kuuluu mieheni kaksi tytärtä, 4 v ja 3 v, jotka ovat myös
sisarpuolia keskenään.
 
Mieheni kanssa yhteinen 2v tytär,sekä minun 11v ja 5v tytö ja 9v poika.Miehelläni 3 muualla asuvaa lasta,pojat 19v ja 11v sekä 7v tyttö.
Nämä 4 kotona asuvaa kutsuvat kaikkia sisaruksikseen,vaikka onkin eri äiteistä ja iseistä.
Omalla 11v esikoisellani on isänsä luona 2 sisarusta,joita kutsuu sisaruksikseen myös.
Tälläinen sekalainen seurakunta löytyy täältä meiltä.
 
koiraharrastaja
Meidän perheeseen kuuluvat mieheni ja mun lisäksi neljä lasta. Lapsista kaksi vanhinta ovat mun edellisestä liitostani ja kaksi nuorinta yhteisiä. Laumaan kuuluvat myös neljä koiraa. :)
 
Mulla kaks lasta, asuvat isänsä luona. Miehellä myös kaks lasta, asuvat äitinsä luona. Enimmäkseen ollaan miehen kanssa kahdestaan, lapset pyörähtävät tässä meillä säännöllisesti, miehen lapset tosin useammin koska asuvat samassa kaupungissa. Mulla matkaa omieni luo "hieman" enemmän, eivät siis käy meillä ihan joka viikko, ja itse asiassa tapaamiset hoidetaan enimmäkseen niin päin, että mä matkustan lasten luo.
 
aurinkopaistaa
Minulla edellisestä liitosta 5v tyttö ja 4 v poika, sekä nykyisestä liitosta 1v8kk vanha poika ja 4kk vanhat kaksoset. Nykyinen mieheni on edellisestä liitosta olevieni lapsien (kohta virallinen isä) Koska lasten biologinen isä ei heitä ole tavannut moneen vuoteen.
 
sipuli
Mulla kaksi lasta edellisestä liitosta ja isäpuolikas on 18v eikä ainakaan vielä suunnitelmissa sitä yhteistä,oikein kivasti riittää nämä minun, ja ovat miehellekkin kuin omia =)
 
Kati 69
Mulla 11v. tyttö edellisestä avoliitosta ja nyt 2v. tyttö nykyisen 8v. nuoremman avomiehen kanssa.Vanhempi tyttö ei tapaa isäänsä sännöllisesti kun ei isä siihen kykene/halua mutta osaa kyllä sekoittaa elämää aina kun päättää ottaa yhteyttä,ei ole mitään luottamista koko ihmiseen.Saattaa olla kuukausienkin taukoja tapaamisissa.
 
Arki eletään kolmistaan... Minä, mieheni ja esikoiseni... Jokatoinen vkl kuopukseni ja mieheni lapset liittyvät joukkoomme. Usein myös arkisin jos haluavat... Yhteistä lastamme odotamme syntyväksi heinäkuun alussa
 

Yhteistyössä