Millaisia suunnitelmia illalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hp

Vieras
Varmaan on jo jossain ketju, mutta ei osunut silmiin...

Minä vietän lasten kanssa perheuuttavuotta, mies lähtee kylän yhteisiin pippaloihin. Yritin saada tuota esikoista nukahtamaan vähän nyt päivällä, että jaksaisi valvoa, mutta ei onnistunut. Voi olla että on sitten illalla liian väsynyt valvomaan raketteihin asti. Kuopus todennäköisesti väsähtää nopeasti vaikka päikkärit nukkuukin.

Tarkoitus on syödä siskon ja oman perheen kesken iltasella tortilloja, lapsille on hampurilaisia ja nakkeja. Vähän sipsiä ja limua lisäksi. Esikoisen kanssa pelaillaan Wiitä jos vain jaksaa valvoa ja mennään pihalle katsomaan kylän raketit. Tietty jos muksu nukahtaa, niin teen samat yksin....

Viiden maissa mennään anopille syömään ja saunomaan. Raketteja varmaan paukutellaan myös. Kasin maissa tulee siskon tytöt meille yökylään,illalla mennään keskustaan katselemaan ilotulitusta. Muksuille on jotain pientä herkkuja luvassa. Ja saavat nukkua siskonpedissä kaikki 4 tyttöä. :)

Oon yksin kotona, mies lähtee kavereittensa kanssa juhlii uutta vuotta. Käyn kävelyllä ja kattelen samalla raketteja, sit katon pari elokuvaa, käyn pitkässä vaahtokylvyssä ja teen kasvonaamion. Syön salaattia ja patonkia. Oon raskaana niin tän kummempaa uutta vuotta mulle ei tuu, mut ei haittaa kyllä yhtään. Aijon vaan nauttia olostani ja hemmotella itteeni tänään ja tunnen oikein että oon sen tarpeessa :D

Yhteistyössä