millaisia sekoja unia olet nähnyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hienohelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hienohelma

Vieras
näin viime yönä unta jossa kimi räikkönen ja jenni dahlman-räikkönen olivat eroamassa ja minä sain heiltä erorahoja, vaikak en liittynyt eroon mitenkään. :o :D

Eilen oli keskustelua tekisikö abortin, jos tietäisi että lapsesta tulee kehitysvammainen. Sittenpä näin yöllä unta, jossa teini-ikäinen kehitysvammainen tyttö jahtasi minua ja halusi tappaa minut :D. Sitten hän alkoikin kiipeilemään seinillä ja kaikkea. Eli tosi sekavaa. :DD

älä kysy, mulla on varmaan päässä jotain vikaa kun nään ihan sairaita, vertauskuvallisia unia.

esim. ratsastin mammutilla mikä muumioitui alleni ja samalla näin ympärilläni kuinka eri aikakaudet kuluivat, sisälsi kaikenlaisia suuria muutoksia yms...

sitten on näitä perinteisiä painajaisia mitä stephen kingikin voisi huvikseen alkaa käyttämään lähteenä jos huvittaa. en katso enää ikinä muodon vuoksi-ohjelmaa!
toinen lääkäri oli tullut hulluksi ja leikkeli yhtäaikaa minua ja toista lääkäriä. kaikenmaailman kynimiset siinä halvaantuneile uhreille suoritettiin ja lopulta hukutti minut ihraan minkä sekopää lääkäri oli imenyt toisesta potilaasta... yök yök yök

Mä muistan hyvin harvoin näkemäni unet. Mutta alkuviikolla töissä puhuttiin, että jos perustaisi tytäryhtiön rapakon taakse, pitäisi olla aika paljon "oravannahkoja". Ja sitten näin unta, jossa istuin hotellin pihalla ja katselin, miten tietä pitkin viipotti kymmeniä oravia.

Tää ei ole kummallisimmasta päästä, mutta viime yönä siis näin unta että meidän kämppä haise ihan oksennukselle. Kyselin unessa mieheltä miksi näin ja äijä vastasi oksentaneensa makuuhuoneen tuolille joka on täynnä vaatteita kun ei vessaan ollut ehtinyt. Ei kuulemma ollut lattialle viitsinyt.. :D

Sauli Niinistö tuli mun luokse yöksi ja sitten seuraavana päivänä tuli uudestaan ja valitti että hänellä on hartiat todella kipeenä ja riisui puseron ja antoi mulle hierontaöljyä ja heräsin hiestä märkänä,kun hieroin SAULI NIINISTÖN hartioihin öljyä,kaikenlaisia älyttömiä unia sitä näkeekin välillä.

Mä näen aina ihan sekoja unia. Viime yöstä muistan mm. seuraavaa:

Oli viikonloppu ja kello tosi paljon. Mun pikkuveli oli meillä ja jäätiin kuuntelemaan että ulkoa kuuluu kännisten mölyämistä. Siellä oli joukko valmistuneita merkonomeja ( :D :D ), nuoria poikia jotka siis oli valmistuneet ja ne etsi mua. Mä muistin että olin ilmoittautunut myös valmistumisjuhliin vaikka siis olin päiväopiskelijoita yli 10 vuotta vanhempi. Nää merkonomit mölysi meen oven takana että "kyl se oli asunto numero 15, soitetaan kelloa vaan". Lopulta mä menin ovelle kertomaan etten lähde juhlimaan ja pojat ihan kiltisti sen hyväksyivät ja häipyivät :D :D .

Ja sitten seuraava välähdys oli että meillä oli kotona paarma, joka hyökkäili kaikkien kimppuun. Mutta siis paarma ei ollut paarma, vaan sellainen oranssi lintu jolla oli ihan epämääräinen pää ja se oli aika iso. Mun veli aina täppäs sitä siivelle kun se tuli kimppuun ja siitä se aina tippu maahan kunnes hyökkäsi uudelleen. Mut jotenkin me kaikki kuitenkin tykättiin siitä eikä haluttu satuttaa sitä turhaan. Sit tää paarma meni parvekkeen oven päälle istumaan ja mä päätin olla pelkäämättä sitä ja mennä tupakalle. Kävelin sen ohi ja tottakai tää paarma hyppäs suoraan mun niskaani. Mä menin kyyryyn ja huitasin kädellä niskaani...ja heräsin siihen että löin täysillä käteni seinään :D .

Että tämmösiä taas B)