Millaisia ovat Pakilan työkeskuksesta lainattavat lastenvaunut?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nimetön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nimetön"

Vieras
Mitä merkkiä eli millaisia ominaisuuksia niissä on? Ovatko kaikki samanlaisia/saman näköisiä? Entä millaisessa kunnossa ovat? Mitenköhän mahtavat huoltaa niitä - ja jos joku käyttäjä on pitänyt niitä ulkona ja ovat saaneet homeitiöitä, annetaankohan sellaisetkin vaan kylmästi seuraavalle käyttäjälle?

Varsinkin kuulisin mielelläni ihmisten omia kokemuksia - oletteko olleet tyytyväisiä vai tyytymättömiä?
 
Ovat hyviä ja nykyaikaisia Dorjanin vaunuja. Viat huolletaan ennen seuraavalle asiakkaalle luovutusta, ja huonoksi menneitä vaunuja myös uudelleenverhoillaan. Homeisia ei tietenkään enää kierrätetä seuraaville käyttäjille.

Mene itse paikan päälle katsomaan, niin saat parhaiten vastauksia kysymyksiisi :)
 

Yhteistyössä