bella
tietysti he kaikki ovat erilaisia ja omia yksilöitään, mutta minkälainen luonne heillä on? millaisia oinas naisia te tunnette?
voisitko vastata kysymyksiini?Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Mä olen oinas =)
joo...Alkuperäinen kirjoittaja bella:voisitko vastata kysymyksiini?Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Mä olen oinas =)
miten tämä äkkipikaisuus ilmenee?Alkuperäinen kirjoittaja minskut:vittumainen, äkkipikainen, helposti mieltään muuttava koheltaja.olen siis oinas
Tsot, tsot eipäs yleistetä!Alkuperäinen kirjoittaja Markus:aivan hirveitä... sairaita!
No ainakin mun tuntemat 3 exää..Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Tsot, tsot eipäs yleistetä!Alkuperäinen kirjoittaja Markus:aivan hirveitä... sairaita!
Alkuperäinen kirjoittaja Markus:No ainakin mun tuntemat 3 exää..Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Tsot, tsot eipäs yleistetä!Alkuperäinen kirjoittaja Markus:aivan hirveitä... sairaita!
tulepa tänne beibi, mä en oo sun exä enkä ole sairas siis ainakaan mieleltäni ja jaAlkuperäinen kirjoittaja Markus:No ainakin mun tuntemat 3 exää..Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Tsot, tsot eipäs yleistetä!Alkuperäinen kirjoittaja Markus:aivan hirveitä... sairaita!
Tuo vaaka on meillä hyvänä jarrunaAlkuperäinen kirjoittaja S.M:Suoria, rehellisiä, täysillä tuntevia,helposti syttyviä. Vaikea saada todella syvästi suuttumaan, mutta kun siinä onnistuu, on kaikki lepyttely-yritykset turhia, leppyy sitten aikanaan. Petettynä tappava peto! Tulistuessaan pistää astiaston uusiksi, rakastellessaan saat elämäsi kyydin! Kun muuttuu kylmäksi petissä, voit katsoa liiton olevan ohi tai saat alkaa todella miettiä missä vika ja muuttua, hän ei muutu. Tarvitsee miehen jota voi kunnioittaa, vahvan, muttei tyrannin. Kahta oinasta ei sovi saman katon alle pisemmän päälle, mutta vaaka, leijon tai jousimies käyvät yleensä hyvin.
Esikoinen on äitiin kiintynyt rapu, toka itsevarma vaaka, kolmas rauhallinen härkä ja nelonen ailahteleva kaksonen. Mies on siis myös vaaka, ja nuo kaksi vaakaa yhdessä saavat minut joskus ihmettelemään: heillä on sama sisustusmaku, samanlainen huumorintaju ja joku ihme yhteys josta en oikein saa kiinni, ja kuitenkaan mieheni ei ole tämän tytön isä.Alkuperäinen kirjoittaja S.M:Huuhkajatar:
Meidän "jarrut" on 2 x neitsyt ja 1 x vaaka. Eikä ole neitsyetkään muuten helpoimmasta päästä!
Kerrotkos tuosta haasteellisesta kaksosestasi? Minä nimittäin kaksonen ja siksi ihmettelen haastellisuutta .Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Esikoinen on äitiin kiintynyt rapu, toka itsevarma vaaka, kolmas rauhallinen härkä ja nelonen ailahteleva kaksonen. Mies on siis myös vaaka, ja nuo kaksi vaakaa yhdessä saavat minut joskus ihmettelemään: heillä on sama sisustusmaku, samanlainen huumorintaju ja joku ihme yhteys josta en oikein saa kiinni, ja kuitenkaan mieheni ei ole tämän tytön isä.Alkuperäinen kirjoittaja S.M:Huuhkajatar:
Meidän "jarrut" on 2 x neitsyt ja 1 x vaaka. Eikä ole neitsyetkään muuten helpoimmasta päästä!
Rapu (poika ) ja kaksonen (tyttö ), ovat olleet minulle haasteita, ja vaikka esikoinen on jo aikuinen hän haastaa edelleen.