Millaisia ovat oinas naiset?

• Viestiketjun aloittaja bella
  • Ensimmäinen viesti
"Oinasnainen saa tehtyä pahimmastakin luuserimiehestä kunnon miehen - ja muistaa aina muistuttaa miestä siitä". Näin luin yhdestä luonnehoroskoopista, ja itse olen siis oinas.

Vapaa, toisten ajatuksista piittaamaton (=ei minusta ole pakko pitää, jollet, häivy ), jotkut ovat uraohjuksia, minä en. Uskalias, malttamaton, äkkipikainen ja kuitenkin hyvin huolehtivainen.

S.M
Suoria, rehellisiä, täysillä tuntevia,helposti syttyviä. Vaikea saada todella syvästi suuttumaan, mutta kun siinä onnistuu, on kaikki lepyttely-yritykset turhia, leppyy sitten aikanaan. Petettynä tappava peto! Tulistuessaan pistää astiaston uusiksi, rakastellessaan saat elämäsi kyydin! Kun muuttuu kylmäksi petissä, voit katsoa liiton olevan ohi tai saat alkaa todella miettiä missä vika ja muuttua, hän ei muutu. Tarvitsee miehen jota voi kunnioittaa, vahvan, muttei tyrannin. Kahta oinasta ei sovi saman katon alle pisemmän päälle, mutta vaaka, leijon tai jousimies käyvät yleensä hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja S.M:
Suoria, rehellisiä, täysillä tuntevia,helposti syttyviä. Vaikea saada todella syvästi suuttumaan, mutta kun siinä onnistuu, on kaikki lepyttely-yritykset turhia, leppyy sitten aikanaan. Petettynä tappava peto! Tulistuessaan pistää astiaston uusiksi, rakastellessaan saat elämäsi kyydin! Kun muuttuu kylmäksi petissä, voit katsoa liiton olevan ohi tai saat alkaa todella miettiä missä vika ja muuttua, hän ei muutu. Tarvitsee miehen jota voi kunnioittaa, vahvan, muttei tyrannin. Kahta oinasta ei sovi saman katon alle pisemmän päälle, mutta vaaka, leijon tai jousimies käyvät yleensä hyvin.
Tuo vaaka on meillä hyvänä jarruna

=)

Lunatic
"Minäminäminäminäminä, minua kehuttiin taas helvetisti ja minun päivä oli tämmönen ja ei ne muut tiedä mistään mitään mutta minä tiedän blaablaablaa.."

Mutta tunnenkin vähemmän älykkään yksilön. Kyllä toikin on avulias, lojaali ja joskus herkkäkin.. mutta muuten sillä menee ihan oman itsensä mainostamiseen se aika minkä nähdään.

--
Mä olen lojaali, määrätietoinen, herkkä. jos mut petetään niin raivolla ei ole rajaa. rakkaimmille ehdottoman luotettava. en päästä moniakaan ihmisiä lähelleni. niin ja itsepäinen, vahvat mielipiteet.

Huuhkajatar:
Meidän "jarrut" on 2 x neitsyt ja 1 x vaaka. Eikä ole neitsyetkään muuten helpoimmasta päästä!
Esikoinen on äitiin kiintynyt rapu, toka itsevarma vaaka, kolmas rauhallinen härkä ja nelonen ailahteleva kaksonen. Mies on siis myös vaaka, ja nuo kaksi vaakaa yhdessä saavat minut joskus ihmettelemään: heillä on sama sisustusmaku, samanlainen huumorintaju ja joku ihme yhteys josta en oikein saa kiinni, ja kuitenkaan mieheni ei ole tämän tytön isä.

Rapu (poika ) ja kaksonen (tyttö ), ovat olleet minulle haasteita, ja vaikka esikoinen on jo aikuinen hän haastaa edelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Huuhkajatar:
Meidän "jarrut" on 2 x neitsyt ja 1 x vaaka. Eikä ole neitsyetkään muuten helpoimmasta päästä!
Esikoinen on äitiin kiintynyt rapu, toka itsevarma vaaka, kolmas rauhallinen härkä ja nelonen ailahteleva kaksonen. Mies on siis myös vaaka, ja nuo kaksi vaakaa yhdessä saavat minut joskus ihmettelemään: heillä on sama sisustusmaku, samanlainen huumorintaju ja joku ihme yhteys josta en oikein saa kiinni, ja kuitenkaan mieheni ei ole tämän tytön isä.

Rapu (poika ) ja kaksonen (tyttö ), ovat olleet minulle haasteita, ja vaikka esikoinen on jo aikuinen hän haastaa edelleen.
Kerrotkos tuosta haasteellisesta kaksosestasi? Minä nimittäin kaksonen ja siksi ihmettelen haastellisuutta :whistle:.

Yhteistyössä