Millaisia oireita sinulla oli klamydiassa? Jos siis oli oireita.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Monesti oireeton tiedän. Mutta tämä kyssäri on nyt tarkoitettu niille joilla oikeasti oli oireita!! Ja pian mahdollisen tartunnan jälkeen.

Itsellä kaksi viikkoa suojaamattoman yhdynnän jälkeen alkoi pieni kutina ja kirvely alapään limakalvoilla. Kutina hävis samantien, pieni kurvely jäi. Ei varsinaisesti virtsatessa kirvele vaan kun koskee limakalvoja alhaalta pyyhkiessä ni hiukan kirvelyä ja aristusta. Joskus hiukan epämiellyttävää tunnetta virtsatessa mutta yleensä ei. Ohimenevää lievää alavatsakipua myös lähes päivittäin. Kestää sekunneista pariin minuuttiin korkeintaan ja ei joka päivä.

Oli menkat kun nää oireet alkoi mutta jatkui sen jälkeen ja menkkojen jälkeen nyt joka päivä jonkin verran rusehtavaa valkovuotoa tai vähän veristä.

Eli merkit on tosi selvät. Huomenna saan vastauksen kun soitan tulokset. Olen 99 % varma että klamydia. Kunhan ei olis tippuri. Hoidettavissa toki molemmat mut jostain syystä klamydia tuntuu kahdesta pahasta paremmalta vaihtoehdolta.

Eli miten sinulla oireili oireellinen klamydia. Tai tippuri. Heitetään sekin sekaan

Noup. Ei ollut klamydia tai tippuri ainakaan. Olin ihan varma, että toinen noista kun oireet niin selvät. No sain ajan lääkärilke kuitenkin kun pitää selvittää mistä nää oireet nyt johtuu.

Raskaana en ole, tein varalta testin. Ja virtsatientulehdus tuskin myöskään. Siitäkin tein apteekista ostettavan kotitestin. Papa oli puhdas kuukausi sitten joten tuskin näi yhtäkkiä alkaisi kohtusyövän tms. Oireet.

Saattoikohan testitulos olla väärä, hmm. Olin kyllä yli 2 tuntia pissaamatta.

No toivottavasti selviää mikä on koska jotain selvästi on.

Ap