Millaisia oireita kun paino alkaa tippumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ryhävalas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ryhävalas

Jäsen
13.04.2005
31
0
6
Mulla on nyt kolmas viikko meneillään pv;n pisteitä laskien.Kertaakaan en ole vielä repsahtanut syömään holtittomasti kun olen syönyt säännöllisesti niin nälkä ei ole vaivannut.Yöllä palelee,päivällä hikoilen enemmän ja hengitys haisee normaalia enemmän ja viimeviikolla päätä särki.Päänsärky kyllä saattoi johtua siitä kun on niskat niin jumissa.Onko kenelläkään muulla tälläisia "oireita"?Kahdessa viikossa on siis lähtenyt jo 4 kiloa.

Toi kuulostais siltä, että sulla alkanut kuonat lähteen liikenteeseen... hyvä merkki... :) joillekin vain noi oireet esim. päänsärky tosi inhottavat ja elämää häiritsevät,mut menee onneksi ohi...tsemppiä vaan laihdutukselle... =)

Hei, mulla on kanssa ollut ihan samoja oireita!!! Minäkin viisi viikkoa ollut laihiksella, vaikka muutaman herkkupäivän olen pitänyt. En ole tajunnut yhdistää, että tuo liittyy painon putoamiseen!

Moi! Piti tulla kans laittaan kokemuksia, elikkä oon painonvartijoissa (ollut tammikuun alusta) ja laihtunut n. 12 kiloo. (Noi oli taustatietoja)
Eli, eka viikolla oli nälkä kun ennen oli syöny enempi. Sitten kun alko laihtuun niin muutaman viikon paleli ihan hulluna :kieh:
Ja välillä ollu tosi äklö olo ja päänsärkyä.
Nyt oon sitten melkein tavoitepainossa ja olo on aika normaali
=)

Yhteistyössä