Millaisia mielikuvia teillä tulee palstalaisista? Siis esim. minkä näköisiksi kuvittelette heidät?

  • Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti
Minä vaan
En ole koskaan itse kirjautuneena kirjoitellut täällä ja muutenkin lähinnä sivusta seurannut... mutta on minulle jonkinlaisia mielikuvia palstalaisista tullut, esim. ulkonäöstä.... Ja en ole esim. käynyt katsomassa mitä profiilissa lukee tai onko kuvaa, ihan omaa mielikuvituksen tuotetta....

Esim.
badvirgin=on todella kaunis, hyvin tummahiuksinen, hoikka nainen, pukeutuu tummiin vaatteisiin (en tarkoita mitään satanistia!)
rosalee=punertavahiuksinen (ehkä luonnonkiharat hiukset), ei hirmu pitkä ihminen, ehkä muodokas
Åboriginal=vaalea, iso nainen
KotonaKirvesKädessä=ronski naisihminen, hoikka, pukeutuu miesmäisesti
Poikia3=Pyöreähkö nainen, vaaletukkainen

Tässä muutamia. Nämä ei mitenkään loukkauksena! Kirjoitelkaa muutkin mielleyhtymiänne!
 
Tällasii
Töllin Ruusasta tulee mieleen semmonen mukava 30v naisihminen, oikein äidillinen ja herttainen

KotonaKirvesKädessä: semmonen pirttihirmu :)

AnnaBellistä se joku lasten nukke....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Åboriginal=vaalea, iso nainen
:D
En mä kovin vaalea ole (tällä hetkellä ainakaan), keskimittainen, iso leveyssuunnassa kylläkin mutta normaalipainossa silti, paino on pudonnut päivittäin viime viikkoina (laihiksella siis olen) ja tippuu toivottavasti vielä pari kolme kiloa ainakin ennen kesää =)

Mitäs mielikuvia mulla sitten olisi....No, Lunaticin kuvittelen lyhythiuksiseksi, ja hänellä varmaan on lävistyksiä ja tatuointeja. A shadieeyah on sellainen 165 cm pitkä, sinisilmäinen, vaaleanruskeat hiukset, ei lihava muttei laihakaan vaan normaalivartaloinen?
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Åboriginal=vaalea, iso nainen
:D
En mä kovin vaalea ole (tällä hetkellä ainakaan), keskimittainen, iso leveyssuunnassa kylläkin mutta normaalipainossa silti, paino on pudonnut päivittäin viime viikkoina (laihiksella siis olen) ja tippuu toivottavasti vielä pari kolme kiloa ainakin ennen kesää =)

Mitäs mielikuvia mulla sitten olisi....No, Lunaticin kuvittelen lyhythiuksiseksi, ja hänellä varmaan on lävistyksiä ja tatuointeja. A shadieeyah on sellainen 165 cm pitkä, sinisilmäinen, vaaleanruskeat hiukset, ei lihava muttei laihakaan vaan normaalivartaloinen?

:LOL: kiitos kunniasta.. :ashamed: kuulun kokoluokkaan "hiukan runsas" mutta pituus nappi..silmät on harmaan vihreet ja tukka on tällä hetkellä hennan punainen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Mulla tulee oikeastaan vain Smeagolista hyvin vahva kuva itsestään LOR hahmosta. Muutamista muista tulee kuva mieleen vaan heidän laittamistaan profiili tms kuvista.
Sinusta tulee mieleen kukalliset sohvat ja kynttiläillalliset.. :whistle:

No ei vaiskaan, luultavasti olet Hyacinthin vastakohta. =)
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja outcider:
A shadeyiia taimiksnyoli, tumma kihartavat hiukset, pukeutuu siististi ja rohkeisiin väreihin.
Huuhkajatar, isokokoinen, äitimäinen äiti
hii...no siististi juu mut ei rohkeisiin..aika hillittyihin väreihin ja sporttimaisesti..
vain pakosta tungen hameen päälle :p :xmas:
 
Mun mielestä
Alkuperäinen kirjoittaja äiskäliini:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
entäs minä B)
Mulla tulee mieleen et sulla on paksu tummanruskeatukka, hieman laineilla, jotakuinkin olkapäihin asti. Sit suunnilleen 30 vuotias. Isotsilmät ja pitkät ripset. Normaalivartaloinen n. 165 cm =)
Mun mielestä taas AnnaBell on vaalee, ja lyhyt tukka...semmonen polkkatukka...
 

Yhteistyössä