Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tytsistä tulee mieleen lapsi, joka luulee olevansa fiksumpi ja kypsempi kuin ystävänsä. Ja joka saapuu palstalle mielikuvituskruunu päässään valmiina; minä olen teitä minua paljon vanhempia ja kokeneempia viisaampi.Miettii paljon asioita, mutta päätyy aina siihen, että oma mielipide on se fiksuin. Sellainen lapsellinen kakru, jonka mielipiteet menee vielä uusiksi monta kertaa. Ei ole vielä elämässään kokenut kunnon vastoinkäymisiä, mutta olettaa paljon.
![]()
Tuo on totta, että olen mielestäni ihan fiksu tyttö ja melko kypsä ikäisekseni, tietyissä asioissa. En silti ajattele olevani ystäviäni fiksumpi ja kypsempi. Tuostakin olen eri mieltä, että mielipiteeni menisivät uusiksi, ne ovat tähänkin asti olleet hyvin pysyviä. Olen myös sitä mieltä, että ikä ja kokemukset eivät tee kenestäkään automaattisesti viisaampaa =). Se näkyy hyvinkin paljon tällä palstalla.
Kuinka kypsäksi ja viisaaksi tunnet itsesi, kun haukut 18v tyttöä läskiksi teiniksi?:attn: ei tuollaisia päästele suustaan.
kato nyt mitä kirjotat, ihan niinkun ikää olis tuplasti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mun tekisi mieli analysoida Vispilä, mutta haluan pysyä asiallisena enkä taida kirjoittaa mitään =).
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mun tekisi mieli analysoida Vispilä, mutta haluan pysyä asiallisena enkä taida kirjoittaa mitään =).
Alkuperäinen kirjoittaja vierastan:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mun tekisi mieli analysoida Vispilä, mutta haluan pysyä asiallisena enkä taida kirjoittaa mitään =).
Minusta on parempi olla hiljaa jos ei ole mitään positiivista sanottavaa. Se on se aikuusuuden merkki. Kaikki eivät vain osaa olla purkamatta omaa katkeruuttaan toisiin ihmisiin. Näitä katkeria jätettyjä, pettettyjä, hakattuja ja juopon kanssa eläviä väsyneitä äitejä on palsta täynnä. Sitten piiketellään toisia ja mennään henkilökohtaisuuksiin kun ei voi lapsiakaan hakata vaikka tekisi mieli.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tytsistä tulee mieleen lapsi, joka luulee olevansa fiksumpi ja kypsempi kuin ystävänsä. Ja joka saapuu palstalle mielikuvituskruunu päässään valmiina; minä olen teitä minua paljon vanhempia ja kokeneempia viisaampi.Miettii paljon asioita, mutta päätyy aina siihen, että oma mielipide on se fiksuin. Sellainen lapsellinen kakru, jonka mielipiteet menee vielä uusiksi monta kertaa. Ei ole vielä elämässään kokenut kunnon vastoinkäymisiä, mutta olettaa paljon.
![]()
Tuo on totta, että olen mielestäni ihan fiksu tyttö ja melko kypsä ikäisekseni, tietyissä asioissa. En silti ajattele olevani ystäviäni fiksumpi ja kypsempi. Tuostakin olen eri mieltä, että mielipiteeni menisivät uusiksi, ne ovat tähänkin asti olleet hyvin pysyviä. Olen myös sitä mieltä, että ikä ja kokemukset eivät tee kenestäkään automaattisesti viisaampaa =). Se näkyy hyvinkin paljon tällä palstalla.
Kuinka kypsäksi ja viisaaksi tunnet itsesi, kun haukut 18v tyttöä läskiksi teiniksi?:attn: ei tuollaisia päästele suustaan.
kato nyt mitä kirjotat, ihan niinkun ikää olis tuplasti![]()
Shh... Johan 18v lapseton neitsyttyttö voi tietää yhtä paljon kuin vaikkapa 45v 5 lapsen äiti.Siitäkin huolimatta, että olisi kokenut paskaa enemmän kuin sielu sietää. 18v pumpulissa elänyt on silti yhtä kokenut, ei se katso ikää yhtään. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Shh... Johan 18v lapseton neitsyttyttö voi tietää yhtä paljon kuin vaikkapa 45v 5 lapsen äiti.Siitäkin huolimatta, että olisi kokenut paskaa enemmän kuin sielu sietää. 18v pumpulissa elänyt on silti yhtä kokenut, ei se katso ikää yhtään. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja vierastan:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mun tekisi mieli analysoida Vispilä, mutta haluan pysyä asiallisena enkä taida kirjoittaa mitään =).
Minusta on parempi olla hiljaa jos ei ole mitään positiivista sanottavaa. Se on se aikuusuuden merkki. Kaikki eivät vain osaa olla purkamatta omaa katkeruuttaan toisiin ihmisiin. Näitä katkeria jätettyjä, pettettyjä, hakattuja ja juopon kanssa eläviä väsyneitä äitejä on palsta täynnä. Sitten piiketellään toisia ja mennään henkilökohtaisuuksiin kun ei voi lapsiakaan hakata vaikka tekisi mieli.
Täähän oli hauska kommentti.Tekeekö sun mieli hakata lapsiasi, vai mistä moinen kommentti? :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Shh... Johan 18v lapseton neitsyttyttö voi tietää yhtä paljon kuin vaikkapa 45v 5 lapsen äiti.Siitäkin huolimatta, että olisi kokenut paskaa enemmän kuin sielu sietää. 18v pumpulissa elänyt on silti yhtä kokenut, ei se katso ikää yhtään. :saint:
Toiset sielut on vanhoja, toiset nuoria. Toiset oppineempia kuin toiset, ja tässä elämässä se näkee. Edellisistä elämistä opittu viisaus on mukana nykyisessäkin. Vaikkei se aina suoraan näkyiskään.
Mä olen sitä mieltä, että kokemuksetkaan (negatiiviset tai positiiviset) ei korreloi viisauden kanssa. Viisaus tulee syvempää.
Alkuperäinen kirjoittaja vierastan:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja vierastan:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mun tekisi mieli analysoida Vispilä, mutta haluan pysyä asiallisena enkä taida kirjoittaa mitään =).
Täähän oli hauska kommentti.Tekeekö sun mieli hakata lapsiasi, vai mistä moinen kommentti? :hug:
Ei tee mieli hakata lapsia koska en ole katkera ja parisuhdekin toimii. Hanakastipa tartuit kommenttiini joka oli ihan yleiseksi tarkoitettu eikä edes todellakaan sinulle suunnattu.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Shh... Johan 18v lapseton neitsyttyttö voi tietää yhtä paljon kuin vaikkapa 45v 5 lapsen äiti.Siitäkin huolimatta, että olisi kokenut paskaa enemmän kuin sielu sietää. 18v pumpulissa elänyt on silti yhtä kokenut, ei se katso ikää yhtään. :saint:
Toiset sielut on vanhoja, toiset nuoria. Toiset oppineempia kuin toiset, ja tässä elämässä se näkee. Edellisistä elämistä opittu viisaus on mukana nykyisessäkin. Vaikkei se aina suoraan näkyiskään.
Mä olen sitä mieltä, että kokemuksetkaan (negatiiviset tai positiiviset) ei korreloi viisauden kanssa. Viisaus tulee syvempää.
En usko noihin sieluihin varmaan samalla tavalla kuin sinä. Uskon, että viisaus tulee enimmäkseen kokemuksista.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Shh... Johan 18v lapseton neitsyttyttö voi tietää yhtä paljon kuin vaikkapa 45v 5 lapsen äiti.Siitäkin huolimatta, että olisi kokenut paskaa enemmän kuin sielu sietää. 18v pumpulissa elänyt on silti yhtä kokenut, ei se katso ikää yhtään. :saint:
En usko noihin sieluihin varmaan samalla tavalla kuin sinä. Uskon, että viisaus tulee enimmäkseen kokemuksista.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja vierastan:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja vierastan:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mun tekisi mieli analysoida Vispilä, mutta haluan pysyä asiallisena enkä taida kirjoittaa mitään =).
Ei tee mieli hakata lapsia koska en ole katkera ja parisuhdekin toimii. Hanakastipa tartuit kommenttiini joka oli ihan yleiseksi tarkoitettu eikä edes todellakaan sinulle suunnattu.
Niin, kenties olen saanut samanlaista kommenttia aiemminkin ja osasin siten laskea 1+1, mikä ei tässä tapauksessa ollut vaikeaa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Shh... Johan 18v lapseton neitsyttyttö voi tietää yhtä paljon kuin vaikkapa 45v 5 lapsen äiti.Siitäkin huolimatta, että olisi kokenut paskaa enemmän kuin sielu sietää. 18v pumpulissa elänyt on silti yhtä kokenut, ei se katso ikää yhtään. :saint:
pakko peesata.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mun tekisi mieli analysoida Vispilä, mutta haluan pysyä asiallisena enkä taida kirjoittaa mitään =).
Sulla ei ole siihen pätevyyttä, mutta jos haluat kertoa jotain musta, kerropa pois. Eikä sitten mitään itsestäänselvyyksiä, eli älä toista sitä, mitä olen palstalla sanonut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vierastan:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja vierastan:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja vierastan:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mun tekisi mieli analysoida Vispilä, mutta haluan pysyä asiallisena enkä taida kirjoittaa mitään =).
Niin, kenties olen saanut samanlaista kommenttia aiemminkin ja osasin siten laskea 1+1, mikä ei tässä tapauksessa ollut vaikeaa...![]()
Kommenttini ei edelleenkään ollut suunnattu sinulle vaan kommentoin yleisesti. Luepa nyt uudelleen, nikkiäsi ei mainittu missään kohdassa. Jos haluaisin suunnata kommenttini sinulle olisi nikkisi mainittu teksissä.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mun tekisi mieli analysoida Vispilä, mutta haluan pysyä asiallisena enkä taida kirjoittaa mitään =).
Sulla ei ole siihen pätevyyttä, mutta jos haluat kertoa jotain musta, kerropa pois. Eikä sitten mitään itsestäänselvyyksiä, eli älä toista sitä, mitä olen palstalla sanonut.![]()
Okei. Mielestäni olet ajoittain hyvin ilkeä ja vaikutat usein katkeralta. Aloitit esim. kerran haukkumisketjun minusta ja AnnaBellistä, vaikka kumpikaan ei antanut siihen mitään aihetta. Minä esimerkiksi en ole ikinä haukkunut sinua millään tavalla. Olet jostakin syystä ottanut minut silmätikuksesi, syytä en tiedä. Mahdollisesti olet kateellinen tms. Olet katkera, koska olet kokenut raskaita ja vaikeita asioita, pettynyt parisuhteeseesi, joka on tekstiesi perusteella ollut vaikea ja myrskyisä. Olet ehkäpä ilkeä minulle, koska purat vihaasi ja pettymystäsi ihmiseen, joka on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä, sinua harmittaa, että jollain menee hyvin, olen ehkä liian onnellinen ja optimistinen ihminen ja se ärsyttää sinua. Sinun on hyvin vaikeaa löytää ihmisestä hyviä puolia, ajattelet siinä asiassa hyvin mustavalkoisesti. Olen saanut sellaisen kuvan, että et pysty myöntämään olevasi väärässä ja olet luonteeltasi hiukan ylpeä.
Kaikista kun löytyy jotain hyvääkin, on minun myönnettävä, että kirjoitat silloin tällöin myös fiksusti ja vaikutat välillä ihan mukavaltakin. Sääli vain, että paremmat puolesi tulevat täällä harvoin näkyviin, ainakin minun ketjuihini vastailet aina hyvin negatiivisesti ja ilkeästi. Pohjimmiltasi olet varmasti ihan mukava ja fiksu tyyppi. Mikäli naurat tälle viestille tms, ajattelen että osui ja upposi =).
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Shh... Johan 18v lapseton neitsyttyttö voi tietää yhtä paljon kuin vaikkapa 45v 5 lapsen äiti.Siitäkin huolimatta, että olisi kokenut paskaa enemmän kuin sielu sietää. 18v pumpulissa elänyt on silti yhtä kokenut, ei se katso ikää yhtään. :saint:
pakko peesata.![]()
Ei viisaus ainakaan sun elämässä näy. Vaikka takana on jo yksi erokin. Kukaan viisas ei syö liikaa lääkkeitä kun lapset on kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tiedät hyvin itsekin, että nikkiä mainitsematta voi kyllä kertoa paljon.Ja niin, missäs vaiheessa sanoin, että kyse musta?
Tähän takerruit ja odotit mun kommenttia, eli tosiaan kirjoitit mulle. Sööttiä.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mun tekisi mieli analysoida Vispilä, mutta haluan pysyä asiallisena enkä taida kirjoittaa mitään =).
Okei. Mielestäni olet ajoittain hyvin ilkeä ja vaikutat usein katkeralta. Aloitit esim. kerran haukkumisketjun minusta ja AnnaBellistä, vaikka kumpikaan ei antanut siihen mitään aihetta. Minä esimerkiksi en ole ikinä haukkunut sinua millään tavalla. Olet jostakin syystä ottanut minut silmätikuksesi, syytä en tiedä. Mahdollisesti olet kateellinen tms. Olet katkera, koska olet kokenut raskaita ja vaikeita asioita, pettynyt parisuhteeseesi, joka on tekstiesi perusteella ollut vaikea ja myrskyisä. Olet ehkäpä ilkeä minulle, koska purat vihaasi ja pettymystäsi ihmiseen, joka on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä, sinua harmittaa, että jollain menee hyvin, olen ehkä liian onnellinen ja optimistinen ihminen ja se ärsyttää sinua. Sinun on hyvin vaikeaa löytää ihmisestä hyviä puolia, ajattelet siinä asiassa hyvin mustavalkoisesti. Olen saanut sellaisen kuvan, että et pysty myöntämään olevasi väärässä ja olet luonteeltasi hiukan ylpeä.
Kaikista kun löytyy jotain hyvääkin, on minun myönnettävä, että kirjoitat silloin tällöin myös fiksusti ja vaikutat välillä ihan mukavaltakin. Sääli vain, että paremmat puolesi tulevat täällä harvoin näkyviin, ainakin minun ketjuihini vastailet aina hyvin negatiivisesti ja ilkeästi. Pohjimmiltasi olet varmasti ihan mukava ja fiksu tyyppi. Mikäli naurat tälle viestille tms, ajattelen että osui ja upposi =).
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ihanko oikeasti joku ajattelee, että vain kokemukset tuovat viisautta? Kyllä siihen ainakin minun mielestäni vaikuttaa moni asia: ihmisen luonne, perimä, kasvatus, ympäristö, kokemukset, ikä jne. jne. kaikki yhdessä. Ei ikä tee ihmisestä toista viisaampaa, kaikki aikuiset eivät ole viisaita, nuorikin voi olla viisas ja ajatella viisaasti. Kaikkea ei myöskään tarvitse kokea itse, myös toisten kokemuksista ja virheistä voi oppia. Ja kuka sen määrittää, kenen kokemukset kasvattavat eniten? Ei elämän tarvitse olla vaikeaa ja raskasta, jotta ihmisestä tulisi viisas.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ihanko oikeasti joku ajattelee, että vain kokemukset tuovat viisautta? Kyllä siihen ainakin minun mielestäni vaikuttaa moni asia: ihmisen luonne, perimä, kasvatus, ympäristö, kokemukset, ikä jne. jne. kaikki yhdessä. Ei ikä tee ihmisestä toista viisaampaa, kaikki aikuiset eivät ole viisaita, nuorikin voi olla viisas ja ajatella viisaasti. Kaikkea ei myöskään tarvitse kokea itse, myös toisten kokemuksista ja virheistä voi oppia. Ja kuka sen määrittää, kenen kokemukset kasvattavat eniten? Ei elämän tarvitse olla vaikeaa ja raskasta, jotta ihmisestä tulisi viisas.