Millaisia kokemuksia teillä on nettideiteistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öm

Vieras
Siis kun jostain treffipalstalta löytyy joku kiva tyyppi johon haluaa tutustua paremmin..

Niin mitenkä teillä menee yhteydenpito ennen treffejä?

Mä en nyt ihan tiedä, onko mussa joku kummajais magneetti, vai onko ne kaikki normaalit miehet tämmöisiä.. Että todella avoimesti kerrotaan kaikkea, pitkiä meilejä monta kertaa päivässä, hirveellä kiihkolla halutaan tutustua ja tavata, melkein puhutaan jo yhteisestä tulevastakin "jos" muodossa. Ja kun ne on heti muutaman viestin jälkeen jo ihan ihastuneita ja varmoja että nyt ovat löytäneet jonkun aarteen.. ennen ekaa tapaamista. Pelkän kuvan ja viestien perusteella..

Tää on jo neljäs tämmöinen, enkä juuri muiden kanssa ole kirjoitellutkaan. Kaksi aiempaa on lässähtäneet ekaan tapaamiseen kaikista hehkutuksista ja "mä oon ihan varma että sä oot mun loppuelämän kumppani, ihana, en varmaan pety " -puheista huolimatta.

Normimeininki vai onko mulla joku omituinen kutsumekanismi kummajaisia kohtaan?

Ite olen seurustellut "nettideitin" kanssa kohta kaksi vuotta. Muistelen, että oli kyllä aika hanakka aluksi kirjoittelemaan ja ehdotti aika pian tapaamista. Mutta ei kyllä sentään mitään lemmenlurituksia heti alussa vuodatellut. Tutustuimme aika rauhallisesti, vaikka molemmat tietenkin tiesivät olevansa tosimielellä liikkeellä. Itseäni liian ylitsevuotavat hehkutukset alussa varmaan häiritsisivät. Tulisi varmaan mieleen, että mihinkähän tollakin on niin kova kiirus..

Minulla on ikävä kyllä huonoja kokemuksia. Miehet ovat avoimia ja juttelevat niitä näitä joka on hyvä asia, mutta kun on tutustunut paremmin..ovatkin sitten muut asiat paljastuneet. paljon valehtelemista, feikkaamista.. Vapaaksi luulemani miehet ovatkin oikeesti varattuja. Siis paljon negatiivista.. En enää etsi netin kautta ketään.

Otsikon kysymykseen: tosi huonoja, huonoja ja tosi hyvä. Tosi hyvä johti avioliittoon. Yhteydenpito meni vaihtelevasti. Yhden kanssa meilailtiin pari kuukauttaa, treffit olivat kauheat. Avioliittoon johtanut alkoi siten, että että mies halusi nähdä heti, laitettiin 2 lyhyttä meiliä ja nähtiin, se oli menoa. Nykyisen mieheni ilmoitus oli vaatimaton ja tavallinen, ei ylistänyt itseään, siihen sitten vastasin ja tavallinen hän olikin, mikä on siis iso plussa. Muut olivat olleet jotain täysiä friikkejä.

Sitä varmasti ihastuu siihen IDEAAN toisesta ihmisestä. Vai pitäisikö sanoa ideaaliin toiseen ihmiseen :D Kun sitä toista ei tunne vielä, se on helpompi nähdä "sinä oikeana".

Mulla on, vaikkakaan ei seuranhaku- tms.palstoilta vaan ihan fb:sta, huonoja ja hyvä kokemus. Eka jonka tapasin oli hurmaava, suunnitteli tulevaisuutta - paljastui itserakkaaksi narsistiksi joka kusetti minkä ehti. Itteään täynnä oli seuraavakin, saalistajia siis.

Kolmas kerta sitten toden sanoi ja löytyi helmi :heart:

Yhteistyössä