millaisia kokemuksia teillä on elixian personal trainerista? tai ylipäätänsä pt:stä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nenna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nenna"

Vieras
eli siis itselläni olisi tarkoitus ostaa tuo 10 kerran tai 20 kerran personal traines paketti? mutta kiinnoistaisi ensin kysyä muilta että onko siitä mitään hyötyä? eli millaisia kokemuksia teillä on??

kiitos :) onko kellään enempää kokemuksia? pitäisiköhän minun vaihtaa sitä personal traineria kun yritin katsoa siitä tietoa netistä niin minulle selvisi, että tämä nainen on ollut bb:ssä 2007 ja hän on suvi koivula. niin en ole enää ollenkaa varma tästä hommasta!

eikös se suvi ole tosi liikunnallinen,eikai sillä väliä ole jos on osallistunut nuorempana bb:hen.
riittänee että osaa asiansa.

onko sulla tavoitteet millaset ja ajoitko ottaa sellaisen paketin missä tapaat pt:tä kerran kuussa vai viikossa?
itse halusin kerta viikkoon tapaamiset,mulle ei ois hyötyä harvemmista tapaamisista.
haluan saada kunnolla tuloksia ja uskon tän ajan riittävän siihen. tän alun jälkeen varmaan pärjään itse ja riittää kun teettää vain treeniohjelman.
haluaisin jutan treeniohjelman ja senkanssa salille ;)

mun on myös tavattava kerran viikossa että motivaatio pysyy ja sitten itsekseni voin käydä myös lisäksi kerran tai kaksi jumpissa tai salilla tai mitä nyt ikinä pt ehdottaa...
tavoite olisi päästä 10kg pois!

Yhteistyössä